کد خبر ۳۲۹۴۰ انتشار : ۲۴ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۲۶
در آستانه سالروز امامت حضرت مهدی(عج) :

پویش مردمی «بیعت من و او» برای تجدید بیعت با امام زمان(عج) آغاز شد

پویش مردمی «بیعت من و او» برای تجدید بیعت با حضرت ولیعصر(عج) در شبکه‌های مجازی به راه افتاده و عاشقان این حضرت می‌توانند در این پویش شرکت داشته باشند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به‌نقل از روابط‌عمومی مسجد مقدس جمکران، با فرا‌رسیدن ماه ربیع الاول و در آستانه سالروز آغاز امامت حضرت ولیعصر (عج) در روز نهم ربیع الاول، پویش مردمی «بیعت من و او» در شبکه‌های مجازی آغاز شده که طلاب، دانشجویان، ورزشکاران، هنرمندان، اقشار مختلف جامعه و به‌ویژه جوانان ولایتمدار که محب امام زمان(ع) هستند در آن شرکت دارند.

در این پویش مردمی افراد با در دست داشتن پوستر یا برگه‌ای که روی آن «بیعت من و او» درج شده است عکس می‌گیرند و در صفحات مجازی اختصاصی این پویش منتشر می‌کنند.

همچنین در حال حاضر سایتی با آدرس اینترنتی Mahdi.ir مرکزیت تولیدات و آرشیو این تصاویر را بر عهده دارد.

در شبکه اجتماعی اینستاگرام عاشقان حضرت مهدی(عج) فعالیت گسترده‌ای در آدرس: instagram.com/beyat_man_oo دارند و همچنین عموم مردم به ویژه جوانان نیز می‌توانند با تگ کردن #بیعت_من_و_او در اینستاگرام در این پویش مردمی شرکت داشته باشند.

همچنین در شبکه تلگرام نیز مطالب و تولیدات پویش مردمی «بیعت من و او» در آدرس  telegram.me/Jamkaran_ir منتشر می‌شود تا کسانی که در این فضای مجازی حضور دارند از محتوا و شرکت کنندگان این طرح اطلاع پیدا کنند.

فعالان رسانه‌ای در سطوح مختلف از جمه خبرنگاران، روزنامه‌نگاران، مبلغین، وبلاگ‌نویسان، فعالان شبکه‌های اجتماعی می‌توانند در گسترده شدن پویش مردمی «بیعت من و او» به گونه‌های مختلف تولید محتوا کنند که این محتوی می‌تواند شامل مصاحبه، یادداشت، گزارش و هر محتوای مرتبط با این پویش مردمی باشد.

 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com