کد خبر ۳۳۰۰۹ انتشار : ۲۵ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۲۴
با حضور معاون سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای

گردهمایی ائمه جماعات سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای به کار خود پایان داد

دومین گردهمایی ائمه جماعات سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای طی مراسمی با حضور معاون اداری و پشتیبانی این سازمان به کار خود پایان داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، دومین گردهمایی ائمه جماعات سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای ظهر امروز طی مراسمی با حضور رهام کیایی معاون اداری و پشتیبانی این سازمان، احمد عطارنیا مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان قم و محمد خامه‌یار مسئول ستاد اقامه نماز استان قم به کار خود پایان داد.

در ابتدای این مراسم معاون اداری و پشتیبانی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای طی سخنانی بر بررسی نتایج توسعه فرهنگ مهارت‌آموزی در مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای تاکید کرد و گفت: نزدیک به 15 هزار نیروی انسانی در سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای فعالیت دارند که اکنون استخدام برخی از آن‌ها در حال تبدیل وضعیت حق‌التدریس و پیمانی به استخدام رسمی است و برای رسمی شدن این افراد توجه آن‌ها به اهمیت فعالیت‌های فرهنگی مورد بررسی قرار می‌گیرد.

رهام کیایی فراگیری آموزه‌های نماز و به‌کارگیری آن‌ها را عاملی برای جلوگیری از توسعه منکرات در جامعه دانست و اضافه کرد: مردم باید با اعمال خود تفاوت جامعه اسلامی را نسبت به تروریست‌هایی که خود را مدعیان دین اسلام می‌دانند برای جهان بشریت معرفی کنند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان قم نیز در این مراسم با اشاره به حضور گسترده جوانان در فضای مجازی گفت: شبکه‌های اجتماعی بستری را ایجاد می‌کند که افراد بسیاری از ساعات روزانه خود را در این فضاها سپری کنند.

احمد عطارنیا با تاکید بر اینکه حضور روحانیون در فضاهای مجازی می‌تواند از ترویج اطلاعات نادرست جلوگیری کند، اظهار کرد: اگر جوانان به سمت کارآفرینی و اشتغال هدایت شوند از آسیب‌های مختلف جامعه به ویژه شبکه‌های اجتماعی در امان خواهند ماند.

تقدیر از روحانیون برتر، جمع‌بندی برنامه‌های سه ماه آخر سال توسط دبیر ستاد اقامه نماز سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای، ارائه گزارش‌های سه کارگروه تخصصی، بازدید از نمایشگاه اندیشه نجات، دیدار و اقامه نماز ظهر و عصر به امامت آیت‌الله عبدالله جوادی آملی از دیگر برنامه‌های مراسم اختتامیه دومین گردهمایی ائمه جماعات سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای بود.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com