کد خبر ۳۳۱۱۷ انتشار : ۲۸ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۳۱
مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان قم خبر داد

آغاز ثبت‌نام اینترنتی آزمون متقاضیان صنعت ساختمان

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان قم از آغاز ثبت‌نام از متقاضیان آزمون سنجش مهارت در حوزه‌های صنعت ساختمان و صنایع دستی، فرش و نان و غله به صورت اینترنتی و هماهنگ با سراسر کشور خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، احمد عطارنیا به برگزاری هفتمین آزمون سنجش مهارت در حوزه‌های صنعت ساختمان، تفاهمنامه‌ها (صنایع دستی، فرش و نان و غله و ... ) اشاره کرد و گفت: این آزمون در روز 17 دی‌ماه به صورت سراسری برگزار می‌شود و در استان قم نیز شاهد برگزاری این آزمون خواهیم بود.

وی با اشاره به آغاز ثبت‌نام از متقاضیان شرکت در این آزمون اضافه کرد: متقاضیان تا سوم دی‌ماه فرصت دارند به سایت http://advari.irantvto.ir مراجعه کرده و پس از خریداری کردن کارت اعتباری نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان قم با اشاره به اینکه این آزمون در دو بخش کتبی و شفاهی برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: متقاضیان شرکت در بخش‌های صنعت ساختمان و تفاهمنامه‌ها از 14 تا 16 دی‌ماه به سامانه یاد شده مراجعه کرده و پس از درج شناسه پرداخت و شماره پرونده نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه اقدام کنند.

وی در خصوص برگزاری مرحله عملی این آزمون گفت: داوطلبان پس از اینکه در آزمون کتبی نمره لازم را کسب کردند می‌توانند در مرحله عملی شرکت کنند که اطلاع‌رسانی لازم به آنها صورت خواهد گرفت.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com