کد خبر ۳۳۰۵۳ انتشار : ۲۶ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۵۳
رئیس هیئت تکواندو استان قم خبر داد :

آغاز مسابقات لیگ تکواندو قم با رقابت 5 مدعی قهرمانی

محمد جمشیدی رئیس هیئت تکواندو استان قم گفت: رقابت‌های لیگ تکواندو باشگاه‌های قم از امروز با جدال پنج تیم مدعی قهرمانی آغاز می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، اظهار کرد: بعد از پایان رقابت‌های لیگ تکواندو رده سنی نونهالان باشگاه‌های کشور که با عملکرد خوب تکواندوکاران قم همراه بود برای برگزاری دوره جدید مسابقات لیگ تکواندو باشگاه‌های قم برنامه‌ریزی کردیم.

وی با اشاره به آ‎غاز این دوره از مسابقات لیگ تکواندوی باشگاه‌های استان قم از صبح بیست و هفتمین روز آذر‌ماه، بیان کرد: این نخستین دوره لیگ تکواندو رده سنی خردسالان قم است که با حضور پنج تیم از باشگاه‌های مختلف تکواندو قم برگزار خواهد شد.

رئیس هیئت تکواندو استان قم بیان کرد:‌ با برنامه‌ریزی صورت گرفته در هیئت تکواندو و تلاش همکارانی که برای رشد و توسعه این رشته تلاش دلسوزانه دارند، این دوره از مسابقات لیگ تکواندو خردسالان قم برای شناسایی استعدادهای قم در این رشته یک فرصت خوب است.

وی یاد آور شد: اعتقاد ما این است که برگزاری این دوره از رقابت‌ها فضای پرنشاط و جذاب رقابتی را در بین نخبه‌ها و پشتوانه‌های آینده تکواندو قم ایجاد می‌کند و نفراتی که در ترکیب هر پنج تیم حاضر در این مسابقات حضور دارند یقینا بازی‌های جذابی به نمایش خواهند گذاشت.

جمشیدی بیان کرد: با توجه به مهلتی که از سوی هیئت تکواندو برای ثبت‌نام تیم‌های علاقمند و مایل به شرکت در رقابت‌های نخستین دوره لیگ تکواندو خردسالان باشگاه‌های قم در نظر گرفته شده بود، در نهایت حضور پنج تیم در این مسابقات قطعی شد.

وی اضافه کرد: نخستین دوره لیگ تکواندوی خردسالان قم به عنوان غنچه‌های تکواندو نامگذاری شده است با حضور تیم‌های مجتمع فرهنگی ورزشی نور، آتلیه طهران، فروشگاه رزمی تائو، مدرسه تکواندو قره‌داغ و مدرسه تکواندو سام برگزار خواهد شد.

رئیس هیئت تکواندو استان قم با اشاره به زمان‌ برگزاری رقابت‌های هفته نخست این لیگ، بیان کرد: این هفته از رقابت‌ها از صبح روز جمعه بیست و هفتم آذر ماه آغاز می‌شود و بعد از مراسم افتتاحیه که برای ساعت 11 پیش‌بینی شده، تکواندوکاران در خانه تکواندو رقابت می‌کنند.

وی عنوان کرد: در هفته نخست این رقابت‌ها دو مسابقه برگزار می‌شود و با توجه به اینکه پنج تیم در جدول حضور دارند بالطبع یک تیم استراحت می‌کند، طبق برنامه تیم تکواندوی مجتمع فرهنگی نور و آتلیه طهران نخستین دیدار این فصل از مسابقات لیگ تکواندو خردسالان قم را انجام می‌دهند.

جمشیدی با بیان اینکه تیم مدرسه تکواندو سام این هفته با قرعه استراحت روبه‌رو شده است، بیان کرد: در دومین دیدار این هفته از رقابت‌ها تیم‌های تکواندو فروشگاه رزمی تائو و مدرسه تکواندو قره‌داغ به مصاف یکدیگر می‌روند و بعد از آن دیدارهای هفته دوم انجام می‌شود.

وی افزود: در رقابت‌های هفته دوم که در همین روز به انجام می‌رسد، تیم مدرسه تکواندو سام نخستین بازی خود را با تیم فروشگاه رزمی تائو برگزار می‌کند و در دومین مسابقه تکواندوکاران تیم مدرسه تکواندو قره‌داغ برابر تیم آتلیه‌طهران به روی تاتامی خواهند رفت، ضمن اینکه در بازی‌های هفته دوم تیم مجتمع فرهنگی ورزشی نور استراحت دارد.

منبع : فارس

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com