کد خبر ۳۳۰۵۴ انتشار : ۲۶ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۵۷
رئیس هیئت تکواندو استان قم خبر داد :

انتخاب داوران تکواندو قم برای قضاوت در لیگ‌های کشور

محمد جمشیدی رئیس هیئت تکواندو استان قم از انتخاب داوران با تجربه تکواندو قم برای قضاوت در مسابقات لیگ‌های کشوری این رشته ورزشی خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، محمد جمشیدی اظهار کرد: خوشبختانه ما در بخش‌های مختلف هیئت نیروی انسانی متخصص و توانمند داریم و این مهم موجب شده تا علاوه بر موفقیت‌هایی که در میادین مختلف کسب می‌کنیم در بخش‌های دیگر نیز یکی از هیئت‌های موفق کشور باشیم.

وی ادامه داد: ما علاوه بر اینکه تیم‌ها و ورزشکاران رده‌های سنی مختلف استان را در ترکیب تیم‌های هر رده به مسابقات لیگ یا پیکارهای قهرمانی کشور اعزام می‌کنیم، شاهد حضور مربیان و داوران نمونه تکواندو قم در میادین مختلف داخلی و برون‌مرزی این رشته هستیم.

رئیس هیئت تکواندو استان قم بیان کرد: در فروردین‌ماه سال جاری مربی موفقی همچون روح‌الله رضاپور با توجه به دانش و تجربه بسیار خوبی که دارد و موفقیت ارزنده‌ای که به عنوان سرمربی تیم هیئت تکواندو قم در مسابقات قهرمانی نوجوانان کشور با کسب پنج مدال رنگارنگ کسب کرد، به همراهی تیم ملی تکواندو نوجوانان ایران راهی رقابت‌های قهرمانی آسیا شد.

وی یاد آور شد: علاوه بر این مربی ارزنده، امسال داوران هر دو بخش مبارزه و پومسه به نمایندگی از هیئت تکواندو قم برای قضاوت رقابت‌های مهم کشوری این رشته انتخاب شدند و انتخاب یکی از این عزیزان یعنی سیدعلی خیرخواه به عنوان داور نمونه مسابقات لیگ برتر تکواندو نونهالان کشور در سال جاری نشان‌دهنده توانمندی داوران تکواندو قم است.

جمشیدی در ادامه از قضاوت داوران قمی در لیگ‌های مختلف تکواندو کشور خبر داد و افزود: با تصمیم‌گیری کمیته داوران فدراسیون تکواندو، دیدارهای هفته‌های هفتم و هشتم مسابقات لیگ دسته اول و برتر پومسه کشور با قضاوت داوران شایسته تکواندوی قم برگزار شد.

وی خاطرنشان کرد: با برنامه‌ریزی صورت گرفته از سوی سازمان لیگ فدراسیون تکواندو کشورمان، رقابت‌های لیگ پومسه مردان قهرمانی کشور در دو سطح لیگ برتر و دسته اول بخش مردان به انجام رسید در حالی که ما علاوه بر حضور داوران با تجربه، ورزشکاران موفقی نیز داریم که همواره بین‌ برترین‌ها هستند.

رئیس هیئت تکواندو استان قم افزود: امسال شاهد برگزاری دهمین دوره مسابقات لیگ دسته اول پومسه مردان کشور با عنوان جام نشاط در سه بخش انفرادی، تیمی و ابداعی هستیم و این رقابت‌ها دیدارهای هفته‌های هفتم و هشتم خود را به میزبانی خانه تکواندو تهران پشت سر گذاشت.

وی افزود: همچنین مسابقات لیگ برتر پومسه کشور با عنوان جام ستارگان به انجام می‌رسد و بر اساس برنامه‌ریزی سازمان لیگ فدراسیون تکواندو، این هفته رقابت‌های هفته‌های هفتم و هشتم این لیگ برگزار شد و محبوب نصیروند و عبدالله بینایی به عنوان داوران قضاوت کننده تکواندوی قم در این رقابت‌ها حضور داشتند.

جمشیدی در پایان اظهار کرد: در حال حاضر در جریان برگزاری مسابقات لیگ‌های دسته‌های مختلف پومسه کشور نیز شاهد بکارگیری داوران شایسته قمی هستیم که این خود نشان از کارآمدی نیروی انسانی فعال در هیئت تکواندو استان قم دارد.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com