کد خبر ۳۳۰۸۰ انتشار : ۲۶ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۳۳
معاون پژوهشی مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی خبر داد :

انتشار 20 نشریه تخصصی در مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی

معاون پژوهشی مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی از انتشار 20 نشریه تخصصی در موضوعات مختلف سیاسی، اجتماعی، قرآنی، دینی، اعتقادی و ... خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، حجت‌الاسلام ناصر سقای‌بی‌ریا ظهر امروز در مراسم تجلیل از پژوهشگران برتر موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی با اشاره به اهمیت تحقیق و پژوهش اظهار کرد: در دوران کنونی پژوهش‌ها جایگاه خود را در مراکز مختلف به دست آورده است.

وی خاطرنشان کرد: محققان و پژوهشگران با بهره‌گیری از محضر عالمان و بزرگان می‌توانند به تولید علم همت کرده و علوم خود را در اختیار عموم قرار دهند.

معاون پژوهشی مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی به آثار و فعالیت‌های پژوهشی این موسسه اشاره کرد و افزود: موسسه در زمینه انتشار نشریات تخصصی فعالیت دارد که در این زمینه می‌توان به انتشار 20 نشریه تخصصی اشاره کرد که موضوعات سیاسی، اجتماعی، قرآنی و... را در برمی‌گیرد و 10 مجله تخصصی نیز در دستور کار است.

وی با بیان اینکه موسسه با وجود فشارهای اقتصادی امسال 60 عنوان کتاب منتشر کرده است، گفت: موسسه توانسته مسیر پیشرفت خود را در زمینه انتشار کتاب‌های مختلف ادامه دهد که این امر موفقیت موسسه را نشان می‌دهد.

سقای بی‌ریا خاطرنشان کرد: انتشار 464 مقاله، نشست‌های و همایش‌ها و فصلنامه حکمت عرفانی از فعالیت‌های دیگر موسسه امام خمینی است که در حوزه پژوهش انجام داده است.

منبع : فارس

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com