کد خبر ۳۳۱۱۰ انتشار : ۲۸ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۵۰
مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری تهران خبر داد :

نمایش آثار تولیدی در کارگاه پوستر وحدت در شهر تهران

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری تهران گفت: در شهرداری تهران در نظر داریم زحماتی که در کارگاه پوستر در حوزه تولید و اجرا انجام شده را اکران کرده و به نمایش بگذاریم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، به نقل از ستاد خبری کارگاه پوستر وحدت، عیسی علیزاده در بازدید از این کارگاه اظهار کرد: یکی از برنامه‌های ما این است که در مناسبت‌های مختلف از فضاهایی که در سطح شهر از جمله مترو و بیلبوردها وجود دارد، استفاده کنیم و بتوانیم اطلاع‌رسانی انجام دهیم.

وی خاطرنشان کرد: جمع میان نظرات در فضای شهری بسیار مهم است و باید همواره تلاش داشته باشیم تا از میان این نظرات بهترین آثار با بیشترین پیام را انتخاب کرده و ارائه کنیم.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری تهران عنوان کرد: یکی از برنامه‌ها که برای امسال برنامه‌ریزی کرده‌ایم این بود که در هفته وحدت فضای شهر تهران با توجه به فضای جهان، به سمت وحدت برود، اما با شکل جدید که مورد تاکید است.

علیزاده یادآور شد: ما به دنبال کارها و ایده‌های جدید هستیم و نباید در موضوع وحدت کارهای تکراری و کلیشه‌ای ارائه کرد.

وی با اشاره به آثار تولید شده در کارگاه پوستر گفت: آثار خوبی تولید شده که از چنین کارگاهی نیز انتظار می‌رفت، شاهد چنین آثاری باشیم.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری تهران گفت: در شهرداری تهران قرار است زحماتی که در کارگاه پوستر در حوزه تولید و اجرا انجام شده را اکران کرده و به نمایش بگذاریم.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com