کد خبر ۳۲۹۷۷ انتشار : ۲۵ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۳۴
معاون شهردار قم خبر داد

اختصاص 300 میلیارد ریال برای تجهیز ایستگاه‌های آتش‌نشانی قم

معاون خدمات شهری و امور اجتماعی شهرداری قم گفت: 300 میلیارد ریال اعتبار برای تجهیز ایستگاه‌های آتش‌نشانی تازه تاسیس در قم استفاده می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سید امیر سامع در حاشیه بازدید اعضا کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر قم از ایستگاه‌های آتش‌نشانی، با بیان اینکه شهر قم از نظر وسعت و جمعیت در حال توسعه است بیان کرد: با توجه به این پیشرفت مخاطرات شهری نیز در حال افزایش است به همین علت باید تامین ایمنی این شهر بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

وی فرهنگ‌سازی در حوزه اقدامات پیشگیرانه را یکی از اولویت‌های شهرداری قم برشمرد و افزود: افزایش تجهیزات ایستگاه‌های آتش‌نشانی و آمادگی آتش‌نشان‌ها از نظر کیفی و کمی باید مورد توجه قرار گیرد تا بتوانیم بسترهای تامین ایمنی شهرداری قم را ایجاد کنیم.

معاون خدمات شهری و امور اجتماعی شهرداری قم از جذب نیروهای جدید آتش‌نشان یاد کرد و گفت: این افراد اکنون علاوه بر سپری کردن دوره‌های آموزشی، هم اکنون در حال شرکت در عملیات‌های مقدماتی هستند تا بتوانند تجربه‌های لازم را کسب کنند.

وی با اشاره به اهمیت تجهیز 10 ایستگاه تازه تاسیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم خاطرنشان کرد: 100 میلیارد ریال از محل اعتبارات سفر مقام معظم رهبری و 200 میلیارد ریال دیگر با مصوبه شورای اسلامی شهر از منابع شهرداری قم برای تجهیز ایستگاه‌های تازه تاسیس استفاده می‌شود.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com