کد خبر ۳۳۱۵۰ انتشار : ۲۸ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۳۳
3 دی‌ماه در سالن شهید حیدریان صورت می گیرد :

یاسین‌پیشرو در قم از شهروند ساری پذیرایی می‌کند

محمدجعفر عابدی مدیر رسانه تیم فوتسال یاسین‌پیشرو قم گفت: دیدار تیم‌های یاسین‌پیشرو قم و شهروند ساری از هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتسال با تعویق 4 روزه در قم برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، محمدجعفر عابدی اظهار کرد: طبق برنامه‌ریزی سازمان لیگ فوتسال ایران قرار بود دیدار تیم‌های یاسین‌پیشرو قم و شهروند ساری از هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور 29 آذرماه در قم به انجام برسد.

وی ادامه داد: به دلیل اینکه تیم ملی فوتسال در راه کسب آمادگی برای حضور در مرحله نهایی رقابت‌های جام ملت‌های آسیا و انتخابی جام جهانی 2016 راهی مسابقات بین‌المللی در کشور چین شده است، تغییراتی در برنامه بازی‌های هفته بیست و سوم لیگ برتر ایجاد شد.

مدیر رسانه تیم فوتسال یاسین‌پیشرو قم افزود: به این‌ ترتیب زمان برگزاری دیدار تیم‌های یاسین‌پیشرو قم و شهروند ساری از هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور به روز پنجشنبه سوم دی‌ماه تغییر کرد و از ساعت 16 این روز در سالن شهید حیدریان قم میزبان حریف خواهیم بود.

وی یادآور شد: کادر فنی بعد از بازگشت تیم از بازی خارج از خانه در هفته بیست و دوم در شهر بندرعباس، به بازیکنان چند روزی استراحت داد تا بار دیگر با حضور در دور جدید تمرینات و برنامه‌های آماده‌سازی، مهیای مصاف هفته بیست و سوم با شهروند ساری شوند.

عابدی اضافه کرد: باشگاه به خوبی از تیم فوتسال حمایت می‌کند و بازیکنان و کادر فنی نیز با تمام توان برای موفقیت تیم یاسین‌پیشرو قم در لیگ برتر فوتسال تلاش خود را انجام می‌دهند، اما سطح بازی‌ها در دور برگشت بالاتر رفته و تیم ما نتوانست آنچنان که باید و شاید برای رفتن به جمع مدعیان قهرمانی پرقدرت ظاهر شود.

وی خاطرنشان کرد: باخت در دیدار خارج از خانه هفته بیست و دوم مقابل تیم آذرخش بندرعباس که به واقع در نیم‌فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال متحول شده است فاصله امتیازات این تیم با یاسین‌پیشرو قم را به صفر رساند و اکنون ما و حریف هرمزگانی هر دو 30 امتیازی هستیم.

مدیر رسانه تیم فوتسال یاسین‌پیشرو قم اضافه کرد: به هر حال در لیگ امسال دیگر شانسی برای قهرمانی تیم یاسین‌پیشرو قم وجود ندارد و امیدواریم که تیم ما در دیدارهای باقیمانده از فصل جاری که دو مسابقه خانگی و دو بازی حساس خارج از خانه است بهترین نتایج را کسب کند.

وی یادآور شد: تیم فوتسال یاسین‌پیشرو قم در چهار هفته باقیمانده از مسابقات هفدهمین دوره لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور به ترتیب با تیم‌های شهروند ساری و مس سونگون ورزقان در سالن دو هزار نفری شهید حیدریان قم دیدار خواهد کرد.

عابدی در پایان گفت: همچنین دو بازی مهم در میهمانی تیم‌های فوتسال فردوسی مشهد و شهید منصوری قرچک داریم و امیدواریم که با انجام بازی‌های خوب و قابل قبول در کنار کسب نتایج خوب شاهد ثبت جایگاهی مطلوب و مناسب برای یاسین‌پیشرو قم در لیگ هفدهم باشیم.

منبع : فارس

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com