کد خبر ۳۳۱۷۹ انتشار : ۲۹ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۱۲
معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم مطرح کرد

حمایت اداره کل ارشاد اسلامی قم از انجمن سینمای جوان

معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم گفت: انجمن سینمای جوانان به امکانات مورد نیاز تجهیز می‌شود تا امکان برگزاری جشنواره‌های میلی به صورت مطلوب فراهم شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، وحید فرجی ظهر امروز در نشست خبری هفدهمین جشنواره فیلم و عکس استان قم که در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم برگزار شد،‌ اظهار کرد: در برگزاری این جشنواره تلاش شده است که شرایط حضور کارگردان‌های برجسته قمی که به تهران رفته‌اند در این مراسم فراهم شود.

وی با بیان اینکه ما به دنبال این هستیم که در این جشنواره به خوبی عمل کنیم، تصریح کرد: با برگزاری هفدهمین جشنواره فیلم و عکس استان قم، به صورت مطلوب می‌توانیم نسبت به برگزاری جشنواره دوسالانه نماز و نیایش نیز اقدام کنیم.

معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم با اشاره به تجهیز انجمن سینمای جوان به امکانات مورد نیاز برای فیلم‌سازی گفت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم در تلاش است با تجهیز امکانات مورد نیاز انجمن سینمای جوان در استان قم، امکان برگزاری جشنواره‌های ملی را فراهم کند.

وی همچنین از رسانه‌های جمعی خواست تا نسبت به انتقال اخبار فعالیت‌های انجمن سینما فعال باشند، تا همه از فعالیت‌های شایانی که این انجمن در راستای اعتلای سینمای قم دارد، آگاه شوند.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com