کد خبر ۳۳۱۸۵ انتشار : ۲۹ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۲۹
معاون وزیر کشور اعلام کرد

اصلاح ساختار سازمانی وزارت کشور در راستای ارتقای بهره‌وری دولت

معاون وزیر کشور از اصلاح ساختار سازمانی وزارت کشور در راستای چابک‌سازی و ارتقای بهره‌وری دولت خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از روابط عمومی استانداری قم، ‌جواد ناصریان در نشست معاونین توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری‌های منطقه یک کشور که به میزبانی استانداری قم و در تالار امام رضا(ع) فرمانداری برگزار شد طی سخنانی ضمن عرض تسلیت شهادت امام حسن عسگری (ع)، چابک سازی دولت را به عنوان یکی از برنامه‌ها و اولویت‌های مهم دولت تدبیر و امید مورد توجه قرار داد.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای اصلاح ساختار سازمانی وزارت کشور با هدف اثربخشی و ارتقای خدمات‌رسانی افزود: بهره‌وری بیشتر و حفظ اقتدار حاکمیتی از اهداف این تغییر ساختار است.

معاون وزیر کشور سیاستگذاری و تفویض اختیار به استان‌ها در قبال مسائل را به عنوان یکی دیگر از برنامه‌های راهبردی دولت مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: واگذاری اختیارات به استان‌ها در کارگروه مورد نظر با همکاری کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی و نمایندگان دولت در حال بررسی است.

وی با اشاره به تدابیر اتخاذ شده برای برگزاری همزمان انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در وزارت کشور افزود: تمام نیازها و خدمات پشتیبانی ستاد انتخابات کشور و استان‌ها مهیا شده است.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com