کد خبر ۳۸۶۲۱ انتشار : ۲ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۰۰
استاد حوزه علمیه قم:

تغییر 3 وزیر در آستانه انتخابات قابل تأمل است/ وعده‌های دولت محقق نشده است

استاد حوزه علمیه قم گفت: اگرچه تغییر در دولت و کابینه امری طبیعی در همه دولت‌ها بوده ولی تغییر سه وزیر در آستانه انتخابات قابل تأمل است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم (قم نا)،حجت‌الاسلام جلال رضوی‌مهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به اقدام دولت در زمینه تغییر وزیران اظهار کرد: اقدام دیر دولت نمی‌تواند مطلوب جامعه باشد و مشکلات کنونی معیشت را برطرف کند.

وی خاطرنشان کرد: باید بیش از این به اقدامات مدبرانه در راستای اقتصاد مقاومتی که بارها رهبر معظم انقلاب در دیدارهای خصوصی و عمومی  هشدار داده بودند، عمل می‌شد.

استاد حوزه علمیه قم با بیان اینکه اگر چه تغییر در دولت و کابینه امری طبیعی در همه دولت‌ها بوده ولی تغییر سه وزیر در آستانه انتخابات قابل تأمل است، گفت: آنچه مسلم است دولتمردان باید وقت باقیمانده از مسؤولیت خود را به دور از حواشی صرف معیشت و ایجاد نقشه راه برای برون رفت از وضعیت کنونی داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد:‌ اگر در مقابل انتقادها درصدد واکنش باشیم یا به پیشنهادات توجه نکنیم و از طرفی در مقابل تعهد آمریکایی‌ها که از روز اول عملی نشده بود، دلخوش باشیم، کاری پیش برده نمی‌شود.

رضوی‌مهر با بیان اینکه آنچه مسلم است فاصله بسیاری نسبت به وعده‌های داده شده به مردم وجود دارد، گفت: امروز حساس‌تر از دیروز در زمینه معیشت، مشکلات در بازار و اقتصاد است، همه کابینه دولت باید بسیج شوند و با اتحاد و انسجام وضعیت کنونی را بهبود ببخشند.

وی با تاکید بر اینکه باید با تدبیری 1+5 را مؤاخذه کنیم و در برابر بدعهدی آنها مقابل به مثل کنیم، گفت: ملت ایران و رهبر هوشمند و بیدار آن هرگز زیر بار زور، تهدید اندیشه‌های شیطانی استکبار و صهیونیست نمی‌روند، دولتمردان باید در کنار ملت و ملت در کنار دولتمردان با وحدت، انسجام و اتکا به اندیشه‌های مشکل گشای رهبری اقدام به عمل کنند و از شعار و وعده‌های توخالی دوری کند.

استاد حوزه علمیه قم با بیان اینکه نمی‌توان از این احتمال که هدف دولت تاکتیک انتخاباتی است، غافل بود، گفت: دولتمردان باید پیش از پازل‌های احتمالی و تشکیل کانون فکری با شفاف‌سازی به بیان حقایق بپردازند، باید بیش از میزان کنونی در زمینه ترمیم کابینه با روند تدبیرگرایی حقیقی، جوان‌گرایی، نخبگی و اعتماد به نیروهای داخلی گام برداشت.

وی یادآور شد:‌ دولت در این چهار سال نتوانسته است به طور مطلوب به وعده‌های خود عمل کند.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com