کد خبر ۳۳۲۷۱ انتشار : ۱ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۴۸
معاون شهردار قم مطرح کرد

تدوین بودجه سال 95 شهرداری قم با رویکرد اقتصاد مقاومتی

معاون مالی و اقتصادی شهردار قم با اشاره به بودجه سال 95 گفت:‌ سعی داریم که بودجه سال آینده را بر اساس فرمایش مقام معظم رهبری با رویکرد اقتصاد مقاومتی تدوین کنیم و این موضوع را از تمام زوایا دنبال خواهیم کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، حمیدرضا بیطرفان گفت: مجموعه مالی هر دستگاهی اگر به درستی عمل کند این موضوع به تمام آن دستگاه و سازمان سرایت کرده و می‌تواند در رفع مشکلات موثر باشد.

وی عنوان کرد: اواسط خرداد ماه سال جاری آسیب‌شناسی در خصوص کارهای مالی انجام و گزارشی نیز ارائه شد و آسیب‌های زیادی بررسی گردید که یکی از آنها عقب افتادگی یک ساله در ثبت و ضبط دفاتر بانکی بود که ظرف چهار ماه این عقب افتادگی برطرف شد.

معاون مالی و اقتصادی شهرداری قم بیان کرد: با این کار توانستیم تفریغ بودجه سال 93 را انجام داده و به شورای اسلامی شهر نیز تقدیم کنیم.

بیطرفان گفت: یکی از مواردی که مشکل داشتیم در خصوص وام‌های دریافتی بود به گونه‌ای که در مقاطع مختلف شهرداری وام دریافت کرده بود که ثبت نشده و یا درست ثبت نشده بود که همه این مسائل احصا شد.

وی عنوان کرد: یکی دیگر از مسائل ما تعیین وضعیت از طلبکاران بود و در حقیقت نمی‌دانستیم چقدر و به چه کسانی بدهکار هستیم که همه این مسائل نیز برطرف و اولویت‌بندی شد.

معاون مالی و اقتصادی شهرداری قم با اشاره به بودجه سال 95 گفت:‌ سعی داریم که بودجه سال آینده را بر اساس فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی ببندیم و این موضوع را از تمام زوایا دنبال خواهیم کرد.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com