کد خبر ۳۲۶۶۰ انتشار : ۱۰ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۱۶
استاندار قم خواستار شد:

ظرفیتهای خوبی برای ایجاد اشتغال درقم وجود دارد/ مسئولان جدیت بیشتری از خود نشان دهند

سید مهدی صادقی اظهار داشت : ظرفیت های خوبی برای ایجاد شغل در استان وجود دارد، لذا شرایط باید به گونه ای باشد، که هر کدام از افراد با هر سطحی از سواد و تخصص بتوانند، شغلی را در جامعه داشته باشند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ،استاندار قم  با تاکید بر اهتمام جدی مسئولان برای رفع معضل بیکاری از جامعه، گفت: حل مشکلات کشور درگرو گسترش اشتغال در جامعه می باشد.
صادقی با تاکید بر اینکه همه مسئولان باید حل معضل بیکاری را فراتر از وظایف و مسئولیت های خود، یک کار ملی و استانی بدانند، تصریح کرد: مسئولان ضمن جدی گرفتن موضوع اشتغال، باید همه متقاضیان و افراد جویای کار را همانند افراد خانواده و نزدیکان خود بدانند، و برای حل مشکل آنها اهتمام جدی داشته باشند.
وی افزود: به طور حتم مجموع این تلاش ها فارغ از منافع مادی و دنیوی، موجب انتفاع معنوی آنها و کسب رضایت خداوند می شود.
استاندار قم با اشاره به فراهم بودن همه زمینه های لازم برای اشتغال زایی و کار آفرینی گفت: مسئولان امر بیش از پیش در راستای گسترش اشتغال در استان بسترسازی کنند.
وی با تاکید بر اینکه همه مسئولان باید نسبت به تعهد و مسئولیتی که در این اشتغال دارند ، پایبند باشند، گفت: بدون شک اگر مسئولان نخواهند که در راستای اشتغال زایی و کار آفرینی ریسکی را بپذیرند، به طور قطع این مشکل لاینحل باقی خواهد ماند.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com