کد خبر ۳۳۳۸۸ انتشار : ۵ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۴۳
با انگیزه صعود از مرحله گروهی

16 هاکی‌باز قم در نیم‌فصل دوم لیگ برتر معرفی شدند

سرمربی تیم هیئت هاکی قم 16 بازیکن این تیم را برای دیدارهای دور برگشت لیگ برتر هاکی قهرمانی مردان باشگاه‌های کشور معرفی کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، بعد از اینکه دیدارهای نیم‌فصل نخست لیگ برتر هاکی باشگاه‌های کشور برای مردان هاکی‌باز قم در نخستین تجربه حضور آنها در این سطح از رقابت‌ها با کسب تنها یک پیروزی برابر شهرداری تبریز همراه بود، این تیم اکنون با شناخت دقیق‌تر از حریفان و انگیزه بالاتر برای صعود آماده‌ رویارویی با تیم‌های هم‌گروه خود است.

این در حالی است که امسال تیم هیئت هاکی به نمایندگی از قم برای نخستین‌بار در مسابقات لیگ برتر هاکی مردان باشگاه‌های کشور به میدان می‌رود و ترکیب این تیم را بازیکنان نخبه و مستعد هاکی قم تشکیل می‌دهند و یکی از اعضای این تیم نیز به تیم ملی دعوت شده است.

یک برد، یک تساوی و 3 باخت هاکی‌بازان قم در نیم‌فصل نخست

هاکی‌بازان قم دیدارهای نیم‌فصل نخست از مرحله گروهی لیگ برتر هاکی مردان باشگاه‌های کشور را در شهر ارومیه برابر حریفان خود انجام داده‌اند و بعد از انجام پنج بازی، نیم‌فصل نخست مرحله گروهی را با یک پیروزی، یک تساوی و البته سه باخت سپری کردند.

این در شرایطی است که امسال در مسابقات لیگ برتر هاکی مردان باشگاه‌های کشور 13 تیم حضور دارند و این تعداد تیم در دو گروه 6 و هفت تیمی قرار گرفته‌اند و بازی‌های خود در مرحله گروهی را در دو مرحله رفت و برگشت انجام می‌دهند تا صعودکننده‌ها از این مرحله مشخص شوند.

در شرایطی که با انجام دیدارهای مرحله گروهی از هر گروه سه تیم به مرحله پایانی راه می‌یابد تیم هیئت هاکی قم در گروه دوم که یک گروه 6 تیمی محسوب می‌شود با تیم‌های هاکی شهرداری اراک، هیئت هاکی کرمانشاه، شهرداری تبریز، هیئت هاکی ایلام و شهرداری ارومیه هم‌گروه شده است.

هاکی‌بازان قم در پنج مسابقه از نیم‌فصل نخست مرحله مقدماتی به مصاف حریفان خود رفتند اما در سه بازی نتیجه را به رقبای خود تیم‌های شهرداری اراک، هیئت کرمانشاه و شهرداری ارومیه واگذار کردند اما در جدال با تیم شهرداری تبریز به برتری رسیدند.

تیم هیئت هاکی استان قم همچنین با تیم هیئت هاکی ایلام نیز یک امتیاز حاصل از تساوی گرفت تا تمام امید خود را برای کسب مجوز صعود به عنوان یکی از سه تیم برتر این گروه به دیدارهای دور برگشت مرحله گروهی لیگ برتر هاکی کشور معطوف کند.

کرمانشاه میزبانی بازی‌های دور برگشت لیگ برتر هاکی

در حالی که بازی‌های نیم‌فصل نخست در گروه دوم مقدماتی به میزبانی ارومیه به انجام رسید و هیئت هاکی قم مجموعا در نخستین سال حضور خود در لیگ برتر عملکرد خوبی داشت، در دور برگشت این رقابت ها روزهای نهم و دهم دی‌ماه به مصاف حریفان می‌رود.

تیم مردان هیئت هاکی قم طبق برنامه، در سالن ورزشی شهدای گمنام مجموعه ورزشی زاگرس کرمانشاه به مصاف رقبای خود در گروه دوم مقدماتی این رقابت‌ها می‌رود در حالی که‌ از هر گروه سه تیم برتر به مرحله نهایی می‌روند و این 6 تیم برگزارکننده رقابت‌های پایانی برای تعیین قهرمان این فصل خواهند بود.

در حالی که هاکی‌بازان قم از بازی‌های نیم‌فصل مرحله گروهی مجموعا چهار امتیاز گرفته و در مکان پنجم جدول ایستاده‌اند، در این گروه تیم شهرداری اراک با 15 امتیاز، شهرداری ارومیه با 12 امتیاز و هیئت ایلام با هفت امتیاز به ترتیب در جایگاه‌های اول تا سوم هستند.

16 بازیکن تیم هیئت هاکی قم در دور برگشت نهمین دوره لیگ برتر هاکی سیامک موسوی، محمدرسول روستایی‌زاده، محمدرضا رضایی، سیدمسعود هاشمیان، محمد صاحبی، میلاد اکبری، حسین عیسی‌آبادی، یاسر امیرآباد، امیرمحمد مرادی، ابوالفضل سام، حسن سلیمی، احسان یوسف‌وند، سیدعباس کمالی، محمد رجب‌لو، رسول ربیع و حسین مروتی ترکیب هستند.

با تصمیم هئیت هاکی استان قم، سرمربیگری تیم هیئت قم را سیدسیامک موسوی بر عهده دارد در حالی که‌ مربی و فیزیوتراپ تیم هیئت قم علی بختیاری است و در کنار محسن خان‌زاده به عنوان سرپرست و سیاوش موسوی جانشین سرپرست در کنار تیم هاکی قم قرار دارند.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com