کد خبر ۳۳۴۲۲ انتشار : ۶ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۴۹
رئیس هیئت ورزش‌های رزمی استان قم خبر داد

اعزام 15 رزمی‌کار قم به 3 رده سنی کیک‌بوکسینگ قهرمانی کشور

رئیس هیئت ورزش‌های رزمی استان قم از اعزام 15 رزمی‌کار استان به سه رده سنی رقابت‌های کیک بوکسینگ قهرمانی کشور خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، جواد محمدزاده گفت: رقابت‌های کیک بوکسینگ قهرمانی کشور در سبک ikn نیمه دوم دی‌ماه با حضور چهره‌های شاخص کشور برگزار می‌شود و رزمی‌کاران قم در سه رده سنی مدعی کسب بیشترین مدال از این پیکارها هستند.

وی ادامه داد: قم در ورزش رزمی یکی از استان‌های همیشه مدعی در مسابقات مختلف کشوری است و در این دوره نیز با ترکیبی از بهترین‌های حال حاضر کیک بوکسینگ قم به مصاف رقبا می‌رود و قطعاً یکی از تیم‌های مدعی کسب مقام قهرمانی خواهد بود.

رئیس هیئت ورزش‌های رزمی استان قم اضافه کرد: تیم منتخب سبک کیک بوکسینگ ikn استان قم با هدف اینکه با تمام توان خود در این دوره از رقابت‌ها به میدان برود، هم‌اکنون زیر نظر کادر فنی مشغول برگزاری تمرینات و برنامه‌های آماده‌سازی خود است.

وی تصریح کرد: امسال با برنامه‌ریزی انجام شده از سوی فدراسیون ورزش‌های رزمی شاهد برگزاری بیست و هشتمین دوره مسابقات کیک بوکسینگ قهرمانی کشور هستیم، رقابت‌هایی که به میزبانی تهران برگزار می‌شود و در آن با 15 رزمی‌کار حضور خواهیم یافت.

محمدزاده با بیان اینکه تیم قم در سه رده سنی این رقابت‌ها به دنبال کسب مدال است، خاطرنشان کرد: تیم هیئت ورزش‌های رزمی قم در رده سنی نوجوانان با چهار رزمی‌کار، در رده سنی جوانان با چهار نماینده و در رده سنی بزرگسالان با هفت ورزشکار به مصاف رقبا می‌رود.

وی یادآور شد: در رده سنی نوجوانان و در وزن منهای 40 کیلوگرم علی‌اکبر شب‌خیز و محمد‌مهدی اکبری به میدان می‌روند، ضمن اینکه در وزن منهای 50 کیلوگرم محمد‌مهدی مشهدی و محمد مشهدی برای کسب مدال برابر حریفان قرار خواهند گرفت.

رئیس هیئت ورزش‌های رزمی استان قم افزود: در رده سنی جوانان در وزن منهای 50 کیلوگرم ابوالفضل سریشی به میدان می‌رود، در وزن منهای 60 کیلوگرم علیرضا قنبری با حریفان روبرو می‌شود و در وزن منهای 70 کیلوگرم علیرضا فرکی و سجاد اسماعیلی با حریفان مسابقه می‌دهند.

وی ادامه داد: در رده سنی بزرگسالان و در وزن منهای 60 کیلوگرم علی نوبهاری و هادی شکاری با حریفان پیکار می‌کنند، در وزن منهای 70 کیلوگرم علی محمدی به روی رینگ خواهد رفت و در وزن منهای 80 کیلوگرم سجاد قربانی و مهدی سلطانی نمایندگان قم هستند.

محمدزاده اظهار کرد: همچنین یکی از امیدهای تیم هیئت ورزش‌های رزمی قم برای کسب مدال از این رقابت‌ها یعنی امید کتابی در وزن منهای 90 کیلوگرم با حریفان روبرو می‌شود و در وزن به اضافه 90 کیلوگرم نیز محمد امیدی با حریفان مسابقه خواهد داد.

وی در پایان به اعضای کادر فنی و سرپرستی تیم کیک بوکسینگ هیئت رزمی قم اشاره کرد و گفت: این تیم با سرپرستی صادق مشهدی راهی این رقابت‌ها می‌شود، ضمن اینکه امیرحسین نیازمند در کنار زمین هدایت رزمی‌کاران قم را عهده‌دار است.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com