کد خبر ۳۱۹۹۲ انتشار : ۱۲ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۵۶
رئیس هیئت ورزش‌های رزمی استان قم خبر داد

قهرمانی کیک‌بوکسینگ‌کار قم در مسابقات جهانی 2015

رئیس هیئت ورزش‌های رزمی استان قم از موفقیت ورزشکار رزمی قم در کسب مدال طلا و عنوان قهرمانی رقابت‌های جهانی کیک بوکسینگ خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، جواد محمدزاده اظهار کرد: هیئت ورزش‌های رزمی به واسطه فعالیت بیش از 20 سبک دارای ورزشکاران بسیار مستعد و توانمندی است و خوشبختانه قهرمانان ارزنده این هیئت در طول سال از مسابقات داخلی و برون‌مرزی موفقیت‌های زیادی کسب می‌کنند.

وی ادامه داد: با توجه به تعداد بالای سبک‌های فعال در این هیئت، یکی از هیئت‌های برتر ورزش قم، از نظر ورزشکار سازمان یافته نیز هستیم و برخورداری از تعداد ورزشکاران زیاد موجب شده تا رقابت نزدیک و جذابی را بین قهرمانان این هیئت برای کسب موفقیت از میادین کشوری و خارجی باشیم.

رئیس هیئت ورزش‌های رزمی استان قم افزود: در سال‌های اخیر همواره قهرمانان ارزنده عضو هیئت رزمی قم مدال‌های زیادی را برای ورزش قم از مسابقات مختلف کسب کرده‌اند و حتی هیئت رزمی را به عنوان برترین هیئت از نظر کسب مدال از مسابقات برون‌مرزی مطرح کرده‌اند.

وی در ادامه با اشاره به درخشش حسین حسین‌زاده رزمی‌کار شاخص استان قم در مسابقات جهانی سال جاری، ابراز کرد: خوشبختانه حسین حسین‌زاده به عنوان نماینده کشورمان در مسابقات جهانی کیک‌بوکسینگ 2015 با شکست تمام حریفان خود موفق به کسب مقام قهرمانی شد.

محمدزاده با بیان اینکه رقابت‌های کیک‌بوکسینگ قهرمانی جهان با حضور ستاره‌های این رشته از کشورهای مختلف به میزبانی قاره سبز و در کشور اسپانیا به انجام رسید، عنوان کرد: خوشبختانه حسین‌زاده ملی‌پوش ارزنده کیک‌بوکسینگ استان قم توانست مدال طلای این پیکارها را به خود اختصاص بدهد.

وی خاطرنشان کرد: مسابقات جهانی کیک‌بوکسینگ 2015 به مدت سه روز در سالن مرکزی شهر البیر ایالت اَلیکانته اسپانیا برگزار شد و حسین حسین‌زاده رزمی‌کار شایسته قم و تیم ملی کشورمان بر اساس جدول مسابقات با دو پیروزی بر رقبای حاضر در مرحله مقدماتی توانست روز نخست را با اقتدار پشت سر گذاشته و خود را به جمع نفرات حاضر در مرحله نهایی برساند.

رئیس هیئت ورزش‌های رزمی استان قم یادآور شد: حسین‌زاده در مرحله نیمه نهایی و در تلاش برای راه‌یابی به فینال این رقابت‌ها، در مقابل حریف ارمنستانی به میدان رفت و توانست برتری خود را با شایستگی به حریف دیکته کرده و با کسب پیروزی در این مسابقه راهی بازی پایانی و فینال وزن منهای 65 کیلوگرم شود.

وی اضافه کرد: حسین حسین‌زاده نماینده شایسته قم و کشورمان در دیدار فینال به مصاف حریفی از کویت رفت و در همان راند نخست توانست با ناک‌اوت کردن حریف صاحب مدال طلای این وزن شود در حالی که این رقابت‌ها در هفت استایل مختلف با حضور بیش از یک هزار و 800 ورزشکار از 65 کشور در رده‌های سنی گوناگون و البته در هر دو بخش زنان و مردان برگزار شد و برترین‌های خود را در پایان سه روز رقابت نزدیک و نفس‌گیر شناخت.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com