کد خبر ۳۳۴۲۴ انتشار : ۶ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۵۲
ویژه فرهنگیان بسیجی

دوره آموزشی اقتصاد مقاومتی در قم برگزار شد

سازمان بسیج فرهنگیان قم با هدف ترویج و فرهنگ‌سازی اقتصاد مقاومتی از مدارس و حمایت از تولید ملی، دوره اقتصاد مقاومتی ویژه فرهنگیان بسیجی استان را برگزار کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از روابط عمومی سپاه استان قم، در ادامه سلسله آموزش‌های ضمن خدمت بسیج فرهنگیان، دوره اقتصاد مقاومتی ویژه فرهنگیان بسیجی ناحیه چهار قم در سالن همایش‌های اداره اصناف قم برگزار شد.

در این دوره‌ها که با همکاری سازمان صنعت معدن و تجارت، اداره کل آموزش و پرورش و سازمان بسیج فرهنگیان استان قم برگزار شد، مدیران و دبیران آموزش متوسطه و هنرستان‌ها به مدت چهار ساعت آموزش‌های لازم را دیدند و این آموزش به سابقه ضمن خدمت آنها افزوده می‌شود.

عباس روحی رئیس سازمان بسیج فرهنگیان قم در حاشیه برگزاری این طرح گفت: هدف از برگزاری دوره ویژه فرهنگیان، فرهنگ‌سازی اقتصاد مقاومتی در مدارس و در بین دانش‌آموزان است که در مرحله نخست با حضور 2 هزار نفر از فرهنگیان استان برگزار شد و در نهایت بیش از 5 هزار نفر را زیر پوشش قرار داد.

وی افزود: شرکت‌کنندگان در این دوره‌ها با مباحثی همچون وضعیت اقتصاد جهان و ایران، تاریخچه اقتصاد مقاومتی در دنیا و تبیین وضعیت آن در اقتصاد ایران و سرفصل‌های ترویج فرهنگ استفاده از تولیدات ملی آشنا شدند.

رئیس سازمان بسیج فرهنگیان قم بیان کرد: این طرح با هدف عمل به منویات مقام معظم رهبری در حوزه حمایت از تولیدات ملی و فرهنگ‌سازی استفاده از کالای ایرانی طرح‌ریزی‌ شده است.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com