کد خبر ۳۳۴۹۲ انتشار : ۹ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۲۷
مدیرعامل خدمات ایمنی شهرداری قم خبر داد

انجام 37 عملیات مختلف توسط آتش‌نشانان قمی

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم از انجام 37 عملیات مختلف توسط آتش‌نشانان قمی طی 72 ساعت گذشته خبر داد.

عباس جعفری امروز با اشاره به عملکرد سازمان آتش‌نشانی قم در 72 ساعت گذشته اظهار کرد: طی این مدت 37 عملیات مختلف آتش‌نشانی در استان انجام شد.
وی افزود: این ماموریت‌ها شامل عملیات حریق، نجات، حریق ضایعات و ایمن‌سازی بود.
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم در تشریح جزئیات این عملیات اظهار کرد: سه مورد حریق ضایعات، 11 مورد نجات، 10 مورد حریق و 13 مورد ایمن‌سازی در این مدت صورت گرفت.
جعفری با اشاره به انجام 13 مورد عملیات ایمن‌سازی بیان کرد: چهار مورد مربوط به روز شنبه، چهار مورد مربوط به روز یکشنبه و پنج مورد دیگر نیز مربوط به روز دوشنبه بود.
وی ادامه داد: یک مورد صید حیوانات موذی، یک مورد باز ماندن دریچه چاه فاضلاب، یک مورد قطع کابل برق و یک مورد قطع آژیر خودرو در روز شنبه و یک مورد ترکیدن زودپز، دو مورد بازدید از دودکش بخاری منزل و یک مورد قطع آژیر خودرو نیز به روز یکشنبه تعلق داشت.
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم به ماموریت‌های ایمن‌سازی در روز دوشنبه اشاره کرد و گفت: یک مورد قطع آژیر منزل، یک مورد قطع آژیر خودرو، یک مورد واژگونی تریلی حامل گاز آمونیاک، یک مورد نشت گاز خودرو و یک مورد باز کردن درب خودرو نیز به روز دوشنبه اختصاص داشت.
جعفری عملیات حریق را مورد توجه قرار داد و بیان کرد: سه مورد در روز شنبه، چهار مورد در روز یکشنبه و سه مورد در روز دوشنبه روی داد.
وی اضافه کرد: یک مورد حریق یونولیت سقف، یک مورد حریق اصله درخت و یک حریق منزل در روز شنبه، یک مورد حریق کوره آجرپزی، یک مورد حریق مغازه، یک مورد حریق منزل و یک حریق خودرو نیز در روز یکشنبه به ثبت رسید.
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم دو مورد حریق منزل و یک مورد حریق خودرو را نیز از جمله حریق‌های روی داده در روز دوشنبه عنوان کرد.
جعفری با اعلام وقوع سه مورد حریق ضایعات گفت: دو مورد حریق ضایعات در روز شنبه و یک مورد دیگر نیز در روز دوشنبه اتفاق افتاد.
وی در ادامه با اشاره به انجام 11 مورد عملیات نجات در این مدت اظهار کرد: سه مورد در روز شنبه، سه مورد در روز یکشنبه و پنج مورد دیگر نیز در روز دوشنبه انجام شد.
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم ادامه داد: یک مورد تصادف منجر به محبوسی، یک مورد محبوسی در آسانسور و یک مورد محبوسی در اتاق در روز شنبه اتفاق افتاد.
جعفری افزود: یک مورد گیر کردن دو نفر بالای کوه، یک مورد محبوسی در اتاق و یک مورد انگشتربری نیز در روز یکشنبه انجام شد.
وی بیان کرد: یک مورد محبوسی در آسانسور و چهار مورد انگشتربری نیز از جمله ماموریت‌های نجات در روز دوشنبه بود.
منبع: فارس

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com