کد خبر ۳۳۵۴۴ انتشار : ۱۰ دی ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۲۹
رئیس ستاد انتخابات قم:

با هرگونه تبلیغات زودهنگام برخورد می شود

رئیس ستاد انتخابات استان قم با اشاره به ضرورت تلاش داوطلبان انتخابات برای ایجاد فضای پرشور و سالم انتخاباتی تصریح کرد: در این راستا با هرگونه تبلیغات زودهنگام برخورد خواهد شد.

احد جمالی در جلسه ستاد انتخابات استانداری قم با اشاره به اهمیت برگزاری انتخابات با حضور پرشور و مشارکت حداکثری مردم آنرا تجلی قدرت مردمی و مایه حیثیت و آبروی نظام دانست.

وی با اشاره به لزوم رصد فضای سیاسی و رسانه ای استان در ایام باقیمانده به برگزاری انتخابات خاطرنشان کرد: مردم هرگونه موارد تخلف نامزدها را به ستاد انتخابات استان منعکس کنند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری قم همچنین با اشاره به برنامه سخنرانی های انتخاباتی برخی از نامزدها در روزهای اخیر گفت: همه باید دست به دست هم شرایطی را برای برگزاری انتخاباتی سالم و باشکوه مهیا کنیم.

جمالی همچنین با اشاره به اتمام مرحله ثبت نام از داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در استان قم از تلاش صدا و سیما و رسانه های استان در پوشش اخبار این مرحله از انتخابات قدردانی کرد.

معاون استاندار قم انتخابات را تجلی قدرت مردمی نظام و آن را مایه حیثیت و آبروی نظام عنوان و بر ضرورت تلاش برای برگزاری هرچه باشکوهتر انتخابات پیش رو تاکید کرد.

انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، هفتم اسفندماه سال جاری برگزار می شود.

منبع: ایسنا

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com