کد خبر ۳۳۵۷۸ انتشار : ۱۰ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۰۳
شهردار قم خبر داد:

نخستین سورتمه ریلی قم دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد

شهردار قم با اشاره به کمبود مکان تفریحی و رفاهی در قم، از افتتاح و بهره‌برداری نخستین سورتمه ریلی شهر قم همزمان با ایام الله دهه فجر امسال خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم، سید مرتضی سقائیان‌نژاد در بازدید از روند اجرای نخستین سورتمه ریلی شهر قم در بوستان علوی با اشاره به اقدامات انجام شده در این پروژه گفت: احداث این پروژه در بوستان علوی در راستای ایجاد فضای تفریحی و گردشگری برای شهروندان و مجاورین شهر کریمه اهل بیت(ع) است.

وی در ادامه بیان داشت: عملیات نصب قطعات مربوط به سورتمه ریلی انجام شده و در حال حاضر در مراحل پایانی آن قرار دارد و به زودی به بهره برداری خواهد رسید.

شهردار قم به هزینه انجام شده جهت راه‌اندازی این پروژه اشاره کرد و گفت: تاکنون ۴۵ میلیارد ریال برای احداث و راه اندازی این پروژه هزینه شده است که از محل اعتبارات شهرداری قم هزینه شده است.

کمبود مکان تفریحی و رفاهی در قم
وی به اهمیت و گسترش مراکز تفریحی و رفاهی در قم اشاره کرد و گفت: در قم با کمبود مکان تفریحی و رفاهی مواجه هستیم و مدیریت شهری می‌بایست زمینه‌ای در قم فراهم نماید که علاوه بر مسائل معنوی، مذهبی و فرهنگی به مسائل تفریحی و گردشگری نیز بپردازد و با این اقدام شهروندان می‌توانند از فضایی جدید جهت تفریح و اوقات فراغت استفاده نمایند.

سقائیان‌نژاد یادآور شد: عملیات اجرایی این پروژه به اتمام رسیده است و در ایام الله دهه فجر افتتاح می‌شود.

 

منبع: مهر

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com