کد خبر ۳۳۶۰۷ انتشار : ۱۲ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۵۳

تجلیل از برترین‌های همایش کتاب سال حوزه در بهمن ماه

دبیر همایش کتاب سال حوزه از راهیابی ۲۷۰ اثر به مرحله دوم این همایش خبر داد و گفت: همایش کتاب سال حوزه، بهمن ماه امسال برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم، همایش کتاب سال حوزه یکی از مهم‌ترین رویدادهای پژوهشی حوزه‌های علمیه ویژه کتاب‌ها و پایان‌ نامه‌های حوزوی است که برای نخستین بار تولید شده‌اند.

این همایش تاکنون ۱۶ دوره با معرفی آثار برتر و برگزیده برگزار شده و به گفته حجت‌الاسلام مهدی حقی، هفدمین دوره این همایش، بهمن ماه امسال برگزار می‌شود.

دبیر همایش کتاب سال حوزه از ارسال بیش از ۹۰۰ کتاب و پایان نامه به دبیرخانه این همایش خبر داد و اظهار کرد که از این تعداد ۲۷۰ اثر به مرحله دوم داوری رسیده است.

حجت‌الاسلام حقی افزود: آثار رسیده به دبیرخانه همایش کتاب سال حوزه در ۱۶ گروه علمی گونه بندی شده و پس از ارزیابی اجمالی، آثاری که حداقل امتیاز را داشتند به مرحله دوم راه یافتند.

به گفته وی، صاحبان آثار برتر و برگزیده هفدمین همایش کتاب سال حوزه در مراسمی با حضور شخصیت‌های حوزوی مورد تقدیر قرار می‌گیرند.

در سال گذشته ۸۵۵ اثر به دبیرخانه شانزدهمین همایش کتاب سال حوزه ارسال شده بود که بهمن ماه ۹۳ در مراسمی با حضور آیت‌الله حسینی بوشهری مدیر حوزه‌های علمیه کشور از صاحبان ۷ اثر برگزیده و ۱۲ اثر شایسته تقدیر و ۱۷ اثر تحسین شده داوران، قدردانی شد.

 

منبع: مهر

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com