کد خبر ۳۵۶۳۴ انتشار : ۲۵ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۰۸

فراخوان هجدهمین همایش کتاب سال حوزه

دبیر همایش کتاب سال حوزه از اعلام فراخوان هجدهمین دوره این همایش خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم نا)، حجت‌الاسلام مهدی حقی اظهار داشت: همایش کتاب سال حوزه یکی از مهم‌ترین رویدادهای پژوهشی حوزه‌های علمیه است که هجدهمین دوره آن به کتاب‌های منتشر شده حوزویان و پایان‌نامه های دفاع شده در سال ۹۴ اختصاص دارد.

وی مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این همایش را از اول فروردین تا پایان خرداد ۹۵ اعلام کرد و افزود: ارسال ۲ نسخه اثر همراه با فرم تکمیل شده، ارائه نسخه اصلی اثر برای کتاب‌‌های ترجمه الزامی است.

به گفته وی، طلاب و پژوهشگران حوزوی برای کسب اطلاع بیشتر و ثبت نام اینترنتی ‌می‌توانند به آدرس اینترنتی www.ketabeHowzeh.ir مراجعه کنند و یا با شماره ۳۲۹۱۴۵۵۸ -۰۲۵ تماس حاصل بگیرند، یا به شماره ۱۰۰۰۰۷۰۲۰ پیامک ارسال کنند.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر به دبیرخانه همایش کتاب سال حوزه واقع در قم، بلوار امین، ابتدای بلوار جمهوری اسلامی، مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه مراجعه کنند.

در هفدهمین همایش کتاب سال حوزه که اختتامیه آن چند روز گذشته با حضور شخصیت‌های حوزوی برگزار شد، پس از داوری‌های انجام شده از میان ۹۱۱ اثر ۳۹ اثر به عنوان آثار کاندیدای برگزیده که از این میان ۱۳ اثر برگزیده و ۸ اثر شایسته تقدیر شدند و یک ناشر برگزیده و ۴ ناشر شایسته تقدیر شدند.

منبع: مهرنيوز

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com