کد خبر ۳۳۶۱۱ انتشار : ۱۲ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۱۰
معاون توسعه و تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم مطرح کرد

اعزام هیئت‌های تجاری قم به برخی از کشورهای منطقه

معاون توسعه و تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم گفت: در طول سال چندین هیئت تجاری از قم به برخی کشورهای منطقه اعزام می‌شوند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم، امیر محمدی‌چهر در حاشیه بازدید از ششمین نمایشگاه فناوری‌های نوین صنعت ساختمان با اشاره به اینکه توسعه و برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی از رویکردهای سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم است اظهار کرد: با توجه به اینکه قم در چهار راه مواصلاتی کشور قرارگرفته و از طرفی به دلیل جایگاهی که دارد یکی از مناسب‌ترین محل‌هایی است که می‌توان در آن نمایشگاه‌هایی در ابعاد ملی و حتی منطقه‌ای برگزار کرد.

وی با بیان اینکه نیاز است تا نمایشگاه‌ها به سمت تخصصی شدن بروند گفت: اگر نمایشگاه‌ها به سمت تخصصی شدن بروند و برند سازی در آن صورت بگیرد قطعا می‌تواند در معرفی ظرفیت‌های استان و رونق اقتصادی موثر باشد.

معاون توسعه و تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم افزود: نمایشگاه می‌تواند محل مناسبی برای عرضه و تقاضا باشد و افراد نیز می‌توانند با کالاهای تولید شده استان آشنایی پیدا کنند.

وی در ادامه با بیان اینکه برای معرفی ظرفیت‌های صنعتی و تولیدی قم مطالعات خوبی از طرف خوشه‌ها بر روی بازارهای هدف انجام می‌شود تصریح کرد: در راستای معرفی محصولات استان چندین کشور به عنوان بازار هدف مد نظر قرارداده شد و حتی در این راستا برنامه‌ریزی لازم برای پذیرش و یا اعزام هیئت‌های تجاری صورت گرفته است.

 

منبع: فارس

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com