کد خبر ۳۳۶۳۵ انتشار : ۱۲ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۳۷
آیت الله جوادی آملی اظهار داشت :

پیام شهادت شیخ نمر، مبارزه با آل سعود و استکبار است

آیت الله عبدالله جوادی آملی از مراجع تقلید با اشاره به اینکه پیام شهادت شیخ نمر، مبارزه با آل سعود و استکبار است، گفت: آل سعود جنگ نیابتی را از سوی استکبار بر عهده گرفته و باید بداند که سرنوشت تلخی در انتظار آنها می باشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از از مرکز خبر حوزه، وی روز شنبه در حاشیه درس خارج خود خاطرنشان کرد: آل سعود جنگ نیابتی را از سوی استکبار بر عهده گرفته و باید بداند که سرنوشت تلخی در انتظار آنهاست.
وی ادامه داد: این بزرگوار در راه حق شهید شد و خداوند متعال در قرآن کریم فرموده است که خیال نکنید که شهدا مرده اند و نگویید که مرده اند، شهادت شیخ نمر پیامی دارد که آن مبارزه با آل سعود و استکبار جهانی است.
این مرجع تقلید خاطرنشان کرد: ان شاءالله ذات اقدس الله حرمین شریفین را از لوث وآلودگی وجود آل سعود نجات خواهد داد، این مصیبت را به خانواده معظم شیخ نمر، مجاهدان، مردم عربستان و سایر نقاط جهان تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال خواهانیم خیانت خائنان حرمین را که آن کار را نسبت به شهدای منا انجام دادند، به خودشان برگرداند.
وزارت کشور عربستان امروز از اعدام شیخ باقر نمر النمر رهبر شیعیان این کشور خبر داد.
شیخ نمر یکی از برجسته ترین زندانیان سیاسی عربستان است که در تاریخ 23 مهر 1393 به اتهام انتقاد از حکومت عربستان به اعدام محکوم شد.
دادگاه تجدید نظر و دیوان عالی عربستان چندی پیش حکم اعدام شیخ نمر باقر النمر را تایید کردند که این مساله مورد اعتراض علما، اندیشمندان و سازمان های اسلامی و بین المللی قرار گرفت.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com