کد خبر ۳۳۶۸۶ انتشار : ۱۴ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۰۱
رئیس هیئت بسکتبال استان قم:

در برابر مدعیان لیگ دسته اول بسکتبال با قدرت حاضر می‌شویم

محمود حاج‌اسماعیلی سرپرست هیئت بسکتبال استان قم گفت: تیم هیئت قم با تمام تیم‌های مدعی حاضر در گروه نخست لیگ دسته اول بسکتبال باشگاه‌های کشور در قم بازی می‌کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، محمود حاج‌اسماعیلی اظهار کرد: بازی‌های دور برگشت از مرحله گروهی لیگ دسته اول بسکتبال باشگاه‌های کشور از جمعه یازدهم دی‌ماه آغاز شده اما تیم هیئت قم به دلیل اینکه با قرعه استراحت برخورد کرد در هفته نخست نیم‌فصل دوم به میدان نرفت.

 

وی ادامه داد: به واسطه اینکه در هر یک از گروه‌های دوگانه لیگ دسته اول بسکتبال مردان باشگاه‌های کشور 9 تیم حضور دارند، هر هفته یک تیم استراحت می‌کند و چهار مسابقه در هر گروه برگزار می‌شود و تیم‌ها در مجموع 16 مسابقه تا پایان مرحله گروهی برگزار می‌کنند.

 

سرپرست هیئت بسکتبال استان قم بیان کرد: بعد از استراحت در هفته نخست دور برگشت، این هفته روز جمعه یازدهم دی‌ماه دیدارهای هفته دوم از نیم‌فصل دوم مرحله گروهی لیگ دسته اول بسکتبال باشگاه‌های کشور برگزار می‌شود و تیم هیئت بسکتبال قم در خانه خود پذیرای تیم صدرنشین گروه نخست خواهد بود.

 

وی ادامه داد: تیم هیئت بسکتبال قم در نیم‌فصل نخست مرحله گروهی لیگ دسته اول موفق به کسب پنج پیروزی مقابل حریفان خود شد، ضمن اینکه سه بازی را نیز واگذار کرد و در مجموع با کسب 13 امتیاز و رتبه چهارم نیم‌فصل به کار خود پایان داد.

 

حاجی‌اسماعیلی با بیان اینکه بسکتبالیست‌های قم در مجموع عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشتند، بیان کرد: بازی این هفته که روز جمعه در سالن شهید رضائیان قم بین هیئت بسکتبال قم و کاله مازندران برگزار می‌شود، برای تیم ما از اهمیت بالایی برخوردار است و به امید خدا باید این بازی را ببریم.

 

وی افزود: تیم هیئت بسکتبال قم در نیم‌فصل نخست مرحله گروهی در قم نتایج بسیار خوبی گرفت و هر چهار مسابقه خود را در مقابل تیم‌های ملی جوانان، مهرام تهران، هیئت بسکتبال کردستان و آرارات تهران با پیروزی پشت سر گذاشت تا یکی از تیم‌های پرقدرت در بازی‌های خانگی این فصل لقب بگیرد.

 

سرپرست هیئت بسکتبال استان قم عنوان کرد: تیم هیئت قم در چهار دیدار خارج از خانه برابر تیم‌های کاله مازندران، شیمی‌در تهران و پارسا مشهد متحمل شد، در یکی از دیدارهای خارج از خانه این فصل در میهمانی تیم ریرا قزوین به پیروزی دست یافت.

 

وی افزود: تیم هیئت بسکتبال قم از هشت بازی خود در نیم‌فصل نخست مرحله گروهی رقابت‌های لیگ دسته اول بسکتبال مردان باشگاه‌های کشور موفق به گرفتن 13 امتیاز شد و تنها سه امتیاز را به دلیل پذیرفتن سه باخت از دست داد اما هم اکنون با صدر جدول تنها دو امتیاز اختلاف دارد.

 

بسکتبالیست‌های قم در حال حاضر تیم 13 امتیازی رده چهارم جدول رده‌بندی مسابقات لیگ دسته اول بسکتبال باشگاه‌های کشور در گروه نخست مقدماتی هستند و از تیم کاله مازندران که صدرنشین جدول و نخستین حریف آنها در دور برگشت محسوب می‌شود و علاوه بر کاله از تیم‌های شیمی‌در تهران و پارسا مشهد که در نیم‌فصل به آنها باخته و مدعیان این گروه به شمار می‌روند در قم میزبانی خواهیم کرد.

 

منبع : فارس

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com