کد خبر ۳۳۶۸۸ انتشار : ۱۴ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۱۵
نایب رئیس هیئت جودو و کوراش استان قم خبر داد :

برگزاری کارگاه تختصصی آموزش تکنیک‌های جودو ویژه بانوان قم

سیما شاهزاده‌ نایب رئیس هیئت جودو و کوراش استان قم از برگزاری کارگاه تختصصی آموزش تکنیک‌های جودو ویژه بانوان قم خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، سیما شاهزاده‌ اظهار کرد: برای اینکه جودو قم در بخش بانوان بیش از پیش رشد و توسعه یابد نگاه ویژه‌ای به مقوله آموزش داریم و بر همین اساس کارگاه تخصصی آموزش تکنیک‌های جودو ویژه بانوان در قم برگزار شد.

 

وی ادامه داد: برای اینکه جودو قم در هر دو قسمت کاتا و شیایی بخش بانوان توسعه پیدا کند ابتدا نیاز است که ما مربیان با دانش و مجربی داشته باشیم و سپس از دانش این مربیان برای شناسایی استعدادهای جودو قم در بخش بانوان استفاده کرد.

 

نایب رئیس هیئت جودو و کوراش استان قم بیان کرد: قم در بخش بانوان استعدادهای خوبی در رشته جودو دارد و برای اینکه نخبه‌های این رشته را شناسایی کنیم و به سطح قهرمانی برسانیم اکنون امکانات خوبی در سالن جودو مجموعه ورزشی تختی قم فراهم است اما به حمایت مالی نیاز داریم.

 

وی یاد آور شد: در طول سال به مناسبت‌های مختلف مسابقات استانی برگزار می‌کنیم تا این رشته در بخش بانوان همچنان پویا و فعال باشد، ضمن اینکه در اوقات فراغت نیز دوره‌های آموزشی برپا می‌شود تا خانواده‌ها و شهروندان قمی دختران مستعد خود را به حضور در این رشته گرایش بدهند.

 

شاهزاده در ادامه از برگزاری کارگاه تخصصی آموزش تکنیک‌های جودو با حضور بانوان علاقمند به این رشته خبر داد و بیان کرد: با برنامه‌ریزی صورت گرفته در هیئت، کارگاه تخصصی آموزش تمرینات تکنیک‌های جودو با کش با حضور 22 شرکت کننده تشکیل شد.

 

وی تاکید کرد: موضوع آموزش یکی از مهمترین اولویت‌های تقویم هر ساله هیئت جودو و کوراش استان قم است و بر همین اساس در طول سال با برگزاری دوره‌‌ها و کارگاه‌های مختلف آموزشی در زمینه افزایش سطح دانش ورزشکاران و نیروی انسانی مرتبط با جودو قم اقدام می‌شود.

 

نایب رئیس هیئت جودو و کوراش استان قم افزود: بر همین اساس و با توجه به اینکه برخورداری از شرایط جسمانی مطلوب و تکنیک‌های ناب این رشته یکی از شاخص‌های مهم در افزایش موفقیت جودوکاران در مسابقات و میادین مهم است، هیئت جودو و کوراش استان قم اقدام به برگزاری این کارگاه تخصصی کرد.

 

وی یاد آور شد: هیئت ما در کنار برنامه‌های ورزشی مختلفی که در قالب رقابت‌های استانی و اعزام‌های گوناگون به رقابت‌های لیگ و پیکارهای قهرمانی کشور انجام می‌دهد، به منظور ارتقاء سطح علمی ورزشکاران خود با بهره‌گیری از مربیان مجرب، دوره‌های آموزشی مختلفی را در دو بخش مردان و زنان برگزار می‌کند.

 

شاهزاده که مسئولیت تدریس در این کارگاه تخصصی را بر عهده داشت، در پایان بیان کرد: کارگاه تخصصی آموزش تمرینات تکنیک‌های جودو با کش ویژه ورزشکاران بانوی جودوکار قمی است که با حضور 22 علاقمند برگزار شد و سالن جودو مجموعه ورزشی تختی قم میزبان آن بود.

 

منبع : فارس

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com