کد خبر ۳۹۴۰۲ انتشار : ۲۷ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۰۸
دبير هیأت‌ جودو و كوراش استان قم خبر داد

اعزام نمايندگان قم به پيكارهاي كوراش قهرماني كشور

دبير هیأت‌ جودو و كوراش استان قم گفت: نمايندگان قم در تلاش براي كسب عناوين برتر پيكارهاي كوراش قهرماني كشور با حريفان خود به رقابت مي‌پردازند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ،علیرضا معتضدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: با توجه به ارسال بخش‌نامه مسابقات قهرمانی کوراش کشور به هیأت‌ جودو و کوراش استان قم، در نظر داریم تیمی متشکل از برترین‌های استان در این رشته را به پیکارهای کشوری اعزام کنیم.

وی با بیان اینکه مسابقات قهرمانی کشور در رده سنی بزرگسالان  از سوی فدراسیون برنامه‌ریزی شده است، اضافه کرد: عزیزانی که تمایل دارند در این دوره از مسابقات حضور داشته باشند و به عنوان تیم کوراش استان قم اعزام شوند باید خود را به هیأت‌ معرفی کنند.

دبیر هیأت‌ جودو و کوراش استان قم ابراز کرد: امسال برای برگزاری ششمین دوره مسابقات قهرمانی رده سنی بزرگسالان کوراش کشور از سوی فدراسیون برنامه‌ریزی شده است و این پیکارها با عنوان یادواره شهید مدافع حرم، مصطفی شیخ‌السلامی به انجام خواهد رسید.

وی با اشاره به میزبانی شهر چالوس از برگزاری این مسابقات، عنوان کرد: این دوره از پیکارها علاوه بر تلاش شرکت کنندگان برای کسب مقام‌های برتر و مدال‌های طلا، نقره و برنز به دلیل اینکه جنبه انتخابی تیم ملی کوراش بزرگسالان ایران را دارد از اهمیت بالایی برخوردار است.

معتضدی تصریح کرد: هدف از برگزاری پیکارهای قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی، شناخت بهترین‌های حال حاضر کوراش ایران به منظور اعزام به مسابقات داخل سالن قهرمانی آسیا و قهرمانی رده سنی بزرگسالان جهان است و امیدواریم که نمایندگان قم نیز با دست پر از این رقابت‌ها بازگردند.

وی با بیان اینکه رقابت‌های کوراش قهرمانی کشور از بیستم بهمن ماه به مدت دو روز در سالن شهدای شهر چالوس برگزار می‌شود، عنوان کرد: شرکت کنندگان در این پیکارها برای کسب عناوین برتر اوزان منهای 60، 66، 73، 81، 90، 100 و به اضافه 100 کیلو گرم با یکدیگر مبارزه می‌کنند، ضمن اینکه رقابت‌ها با یک ارفاق یک کیلویی به انجام می‌رسد.

دبیر هیأت‌ جودو و کوراش استان قم در پایان به برگزاری یک دوره مربیگری اشاره و بیان کرد: هیأت‌ جودو در نظر دارد یک دوره مربیگری درجه سه و درجه دو به صورت تئوری و عملی برگزار کند و عزیزانی که قصد دارند مربیگری خود را اخذ کنند برای هماهنگی‌های بیشتر و برنامه‌ریزی در این رابطه، آمادگی خود را به هیأت‌ اعلام کرده و نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com