کد خبر ۳۳۶۸۹ انتشار : ۱۴ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۱۹
لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور :

تیم داوری مصاف یاسین‌پیشرو قم با صدرنشین لیگ برتر مشخص شد

دپارتمان داوری اسامی داوران قضاوت‌کننده در مسابقه حساس تیم‌های فوتسال یاسین‌پیشرو قم و مس سونگون ورزقان صدرنشین لیگ برتر فوتسال را معرفی کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم، این هفته حساس‌ترین بازی هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در قم برگزار می‌شود و طبق برنامه سازمان لیگ فوتسال ایران، تیم‌های رده پنجمی یاسین‌پیشرو قم و صدرنشین مس سونگون به مصاف یکدیگر می‌روند.

 

تیم فوتسال یاسین‌پیشرو قم در هفته بیست و چهارم رقابت‌ها با کسب برتری یک بر صفر در میهمانی تیم فوتسال فردوسی مشهد یازدهمین پیروزی خود در هفدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور را کسب کرد و با یک پله صعود به مکان پنجم آمد.

 

مس سونگون، تاسیسات دریایی و گیتی‌پسند گزینه‌های اصلی قهرمانی

فوتسالیست‌های مس سونگون ورزقان نیز از غفلت تیم‌های رقیب خود در بالای جدول یعنی تاسیسات دریایی تهران، گیتی‌پسند اصفهان و دبیری تبریز نهایت بهره را بردند و با دو امتیاز اختلاف اکنون بالاتر از رقبا در صدر جدول رده‌بندی لیگ هفدهم جای دارند و بخت اصلی کسب عنوان قهرمانی به شمار می‌روند.

 

در حالی که اکنون هفدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در حال برگزاری است و دو هفته دیگر به پایان آن باقی مانده، سه تیم مس سونگون ورزقان، تاسیسات دریایی تهران و گیتی‌پسند اصفهان گزینه‌های اصلی کسب عنوان قهرمانی محسوب می‌شوند.

 

این در حالی است که تیم فوتسال یاسین‌پیشرو نماینده قم در مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور با ترکیبی از بازیکنان بومی و کادر فنی قمی خود نتوانست عملکرد چندان خوبی در رقابت با تیم‌های لیگ برتری داشته باشد و اکنون در مکان پنجم قرار دارد و در پایان لیگ نیز نهایتا یکی از رتبه‌های پنجم یا ششم را کسب خواهد کرد.

 

یاسین‌پیشرو قم عصر روز سه‌شنبه پانزدهم دی‌ماه در دیداری از هفته بیست و چهارم رقابت‌های هفدهمین دوره لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در دیداری خانگی مقابل تیم صدر جدولی مس سونگون ورزقان به میدان می‌رود و برای کسب دوازدهمین پیروزی خود در این فصل تلاش می‌کند.

 

بر اساس برنامه‌ریزی سازمان لیگ فوتسال ایران، تیم فوتسال یاسین پیشرو قم در دیداری خانگی از ساعت 16 عصر پانزدهمین روز دی‌ماه در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم پذیرای تیم فوتسال مس سونگون ورزقان خواهد بود در حالی که در دیدار خانگی قبلی خود تیم انتهای جدولی شهروند ساری را با یک گل شکست داده است.

 

رویارویی یاسین‌پیشرو قم با مس سونگون در آخرین بازی خانگی

با برنامه‌ریزی انجام شده از سوی دپارتمان داوری، اسامی داوران دیدار یاسین پیشرو قم و مس سونگون ورزقان نیز اعلام شده و نماینده قم در بیست و چهارمین بازی این فصل خود از دوره هفدهم فوتسال باشگاه‌های برتر ایران در دیداری خانگی با قضاوت حسین شاه‌مرادی، مجید فراهانی، حمیدرضا قدسی‌راغب، مهدی مصطفایی و نظارت عباس رنجی برابر مس سونگون به میدان می‌رود.

 

تیم فوتسال یاسین پیشروی قم در حال حاضر با انجام 23 بازی و کسب 36 امتیاز در رده پنجم جدول رده‌بندی قرار دارد و این در حالی است که تیم فوتسال مس سونگون نیز با کسب 48 امتیاز در مکان نخست جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتسال کشور قرار دارد و برای قهرمانی باید از قم سه امتیاز بگیرد.

 

 

منبع : فارس

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com