کد خبر ۳۹۲۷۵ انتشار : ۱۴ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۲۶
در هفته شانزدهم لیگ برتر فوتسال انجام می‌شود

یاسین‌پیشرو قم در دانشگاه آزاد به دنبال هفتمین پیروزی

تیم فوتسال یاسین‌پیشرو قم در هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در مهمانی تیم فوتسال دانشگاه آزاد اسلامی تهران به میدان خواهد رفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ،دیدارهای هفته شانزدهم از هجدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور با انجام هفت دیدار از روز چهارشنبه پانزدهم دی‌ماه آغاز می‌شود و مسابقه حساس تیم‌های یاسین‌پیشرو و دانشگاه آزاد در شهر تهران به انجام خواهد رسید.

این در حالی است که تیم فوتسال یاسین‌پیشرو قم در هفته پانزدهم این بازی‌ها بعد از چهار باخت متوالی خانگی، در میزبانی از تیم مقاومت البرز برابر تماشاگران قمی با پیروزی سه بر صفر میدان را ترک کرد تا ششمین پیروزی این فصل را به دست بیاورد اما همچنان بین تیم‌های نیمه پائین جدول رده‌بندی هجدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور است.

در حالی که 11 هفته به پایان بازی‌های لیگ هجدهم فوتسال باشگاه‌های برتر کشور باقی‌مانده است، دیدارهای هفته شانزدهم لیگ برتر یکی از حساس‌ترین مسابقات را بین تیم‌های دانشگاه آزاد اسلامی تهران و یاسین‌پیشرو قم پیش‌رو خواهد داشت، مسابقه‌ای که هر کدام از این دو تیم پائین جدولی برنده باشند موقعیت بهتری برای فرار از قعر جدول برای خود ایجاد می‌کنند.

یاسین‌پیشرو قم در هفته پانزدهم با عبور از سد حریف کرجی، نتوانست از جایگاه دهم جدول رده‌بندی لیگ برتر بالاتر برود و در حالی که امسال شرایط خوبی از نظر نتیجه‌گیری ندارد، امیدوار است امتیازات از دست رفته را در دور برگشت برابر حریفان جبران کند.

در دومین هفته از دور برگشت مسابقات لیگ برتر فوتسال کشور، تیم فوتسال یاسین‌پیشرو قم در یکی از حساس‌ترین بازی‌های داخل خانه خود در رقابت‌های لیگ برتر برابر تیم مقاومت البرز پیروز شد و با کسب 20 امتیاز در رده دهم جدول لیگ برتر باقی ماند.

پیروزی بر تیم مقاومت البرز، خیال شاگردان حیدریان را از بابت بقا در لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور راحت کرد و دیگر نگرانی‌ها از این بابت آنها را آزار نمی‌دهد، از سوی دیگر مشکلات مالی یاسین‌پیشرو همچنان برقرار است و یاسینی‌ها تنها از این وضعیت نگرانی دارند.

در هر حال نماینده قم بعد از دو بازی خارج از خانه که بدون پیروزی سپری کرده، حالا به دنبال هفتمین پیروزی این فصل و چهارمین برد در میهمانی رقبای لیگ برتری است تا آرام آرام از انتهای جدول رده‌بندی فاصله بگیرد و قمی‌ها ر کمی نسبت به خود دلگرم‌تر کند.

آخرین پیروزی یاسین‌پیشرو قم در میهمانی‌های این فصل لیگ برتر به دیدار خارج از خانه هفته دهم در سالن اختصاصی تیم طرح و توسعه الوند باز می‌گردد که شاگردان حیدریان با نتیجه سه بر دو میزبان خود را شکست دادند و سومین پیروزی در میهمانی رقبا را به دست آوردند.

نماینده فوتسال قم بعد از این پیروزی، در میهمانی هفته دوازدهم با میزبان خود شهرداری ساوه بدون گل مساوی کرد ولی در میهمانی هفته چهاردهم مقابل فرش‌آراء مشهد مقدس دو بر یک باخت تا در جدال با تیم آخر جدول یعنی دانشگاه آزاد به دنبال یک برد دیگر باشد.

طبق برنامه‌ر‌یزی سازمان لیگ فوتسال ایران، دیدار فوتسالیست‌های یاسین‌پیشرو قم در مقابل تیم دانشگاه آزاد اسلامی تهران روز چهارشنبه پانزدهم دی‌ماه از ساعت 16 برگزار خواهد شد، دیداری که بین تیم‌های رده دهمی یاسین‌پیشرو و رده چهاردهمی دانشگاه آزاد برگزار می‌شود.

این در حالی است که امسال مسابقات فوتسال لیگ دسته برتر قهرمانی باشگاه‌های کشور با حضور 14 تیم به صورت رفت و برگشت برگزار می‌شود و در پایان تیم قهرمان لیگ هجدهم به رقابت‌های فوتسال 2017 جام باشگاه‌های آسیا راه خواهد یافت.

منبع: فارس

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com