کد خبر ۳۳۷۵۵ انتشار : ۱۶ دی ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۲۳
در لیگ برتر فوتسال؛

یاسین پیشروی قم در خانه مس سونگون را متوقف کرد

در این مسابقه که در سالن شهید حیدریان قم و در حضور پرشور تماشاگران قمی برگزار شد، تیم فوتسال یاسین پیشروی قم در هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور در خانه تیم صدرنشین مس سونگون را متوقف کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، هفته بیست و پنجم و ماقبل پایانی لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور شامگاه سه‌شنبه برگزار شد و تیم یاسین پیشروی قم برابر مس سونگون به تساوی رسید.

 

در این مسابقه که در سالن شهید حیدریان قم برگزار شد دو تیم در پایان به تساوی ۳ بر ۳ دست یافتند و این نتیجه به معنای از دست دادن صدرنشینی برای تیم مس سونگون بود.

 

در این بازی که در حضور پرشور تماشاگران قمی برگزار شد تیم مس سونگون در نیمه نخست با گل حسین طیبی از حریف پیش افتاد در حالی که در این نیمه یاسین پیشرو حداقل ۳ بخت مسلم گلزنی را از دست داد.

 

در آغاز نیمه دوم ، مس سونگون توانست به گل دوم خود دست پیدا کند تا در یک قدمی کسب پیروزی در این بازی و برداشتن گامی بلند به سوی قهرمانی برسد اما سرنوشت بازی به یک باره تغییر کرد.

 

گل محمد وزیر زاده از روی نقطه پنالتی برای یاسین پیشرو اختلاف را به حداقل رساند و بلافاصله سعید قاسمی در جو سنگین سالن شهید حیدریان، با شوتی سرضرب و تماشایی بازی را مساوی کرد.

 

پس از این گل محمد کوهستانی یک موقعیت صد درصد گل را برای یاسین پیشرو از دست داد اما بلافاصله در شرایطی که یاسین پیشرو به دلیل تشویق بی امان هوادارانش از وضعیت روانی برتر نسبت به مس برخوردار بود موقعیت گل دیگری به دست آورد و میثم ایلانلو برای سومین بار دروازه مس را گشود تا یاسین پیشرو بازی باخته را با پیروزی عوض کند.

 

روی آوردن تیم مس سونگون به پاور پلی و آرایش ۵ نفره در نهایت سبب شد این تیم به گل تساوی بخش دست پیدا کند البته آن‌ها کمی هم بداقبال بودند که در فاصله بیشتر از یک دقیقه به پایان بازی تیرک دروازه یاسین پیشرو را به لرزه درآوردند.

 

در نهایت این مسابقات با تساوی ۳ بر ۳ خاتمه یافت تا یاسین پیشرو با ارائه یک بازی جوانمردانه ، صدرنشین را متوقف کرده و شانس قهرمانی تیم مس سونگون را به نحو چشمگیری کاهش دهد.

 

منبع : مهر

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com