کد خبر ۳۳۷۰۳ انتشار : ۱۴ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۴۶
رئیس هیئت دو و میدانی قم:

دو ومیدانی کار قم به مسابقات داخل سالن آسیا اعزام می‌شود

رئیس هیئت دو و میدانی استان قم گفت: میلاد دریساوی دو و میدانی کار قمی در مواد پرشی به مسابقات قهرمانی آسیا اعزام می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم نا)، علی رضایی اظهار داشت: میلاد دریساوی دو و میدانی کار برجسته قمی و گزینه حضور در المپیک تابستانی ریودوژانیرو کار خود را برای حضور در مسابقات دو و میدانی داخل سالن قهرمانی آسیا در اردوی تیم ملی آغاز کرد.

وی افزود: دریساوی تنها دو و میدانی کار قمی است که در فهرست نفرات اعزامی و دعوت شده به تیم ملی برای مسابقات داخل سالن آسیا در قطر قرار گرفته و شانس زیادی برای کسب مدال از این مسابقات معتبر دارد.

رئیس هیئت دو و میدانی استان قم گفت: دریساوی در مواد پرش سه گام و پرش طول در حال تلاش برای به دست آوردن حد نصاب حضور در بازی‌های المپیک ۲۰۱۶ است و با توجه به توانایی‌های فنی و فیزیکی این ورزشکار، کسب سهمیه المپیک برای دریساوی دور از ذهن نیست.

رضایی بیان داشت: تیم ملی دو و میدانی برای حضور در مسابقات داخل سالن آسیا در قطر تمرینات خود را در مجموعه آفتاب انقلاب تهران برگزار می‌کند و تا روز چهارم بهمن‌ماه به اردوی خود ادامه می‌دهد در حالی که مسابقات قهرمانی آسیا ۳۰ بهمن تا دوم اسفند در دوحه انجام می‌شود.

وی عنوان کرد: دریساوی اخیرا جلسه‌ای با مدیرکل ورزش و جوانان قم به منظور تسهیل شرایط حضورش در اردوهای آماده سازی پیش از المپیک برگزار کرد تا شرایط بهتری برای رکورددار پرش سه گام کشور مهیا شود.

رئیس هیئت دو و میدانی استان قم تصریح کرد: کسب سهمیه المپیک برای دریساوی از اولویت بالاتری نسبت به کسب مدال از مسابقات داخل سالن آسیا برخوردار است گرچه دریساوی در آینده گزینه جدی کسب مدال از بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا نیز خواهد بود.

رضایی افزود: علاوه بر دریساوی، محمدرضا فریدی نیز در قالب تیم ملی جوانان بهار سال آینده به مسابقات جوانان آسیا اعزام می‌شود.

منبع: مهر

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com