کد خبر ۳۳۷۱۹ انتشار : ۱۵ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۴۳
از صبح امروز آغاز شد :

برگزاری آزمون خبرگان رهبری در قم/ غیبت تعدادی از چهره‌های سرشناس

آزمون خبرگان رهبری طبق اعلام قبلی و با حضور داوطلبان نمایندگی در پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری صبح امروز در قم آغاز شد ، از سوی شورای نگهبان 537 نفر از 801 نفری که برای انتخابات مجلس خبرگان رهبری نسبت به ثبت نام اقدام کرده بودند برای شرکت در آزمون کتبی دعوت شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ،  شهر قم در ایام ثبت نام از داوطلبان نمایندگی در پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری میزبان کاندیداهای دیگر حوزه‌های انتخابیه بود و علاوه بر کاندیداهای حوزه انتخابیه قم، داوطلبان دیگر حوزه‌های انتخابیه نیز در فرمانداری قم می‌توانستند نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

امروز نیز بار دیگر قم میزبان آزمون مهمی است و از ساعت 9 صبح آزمون خبرگان در دبیرخانه این نهاد در قم آغاز شده است و البته خبری از حضور چهره‌های سرشناس در این آزمون نیست.

البته طبق اعلام قبلی از سوی شورای نگهبان همه داوطلبان شرکت در انتخابات خبرگان رهبری ملزم به شرکت در آزمون علمی بودند. البته اعضای فعلی این مجلس و کسانی که در گذشته در این آزمون شرکت کرده و تایید شده بودند دیگر نیاز به شرکت مجدد در آزمون نخواهند داشت.

از سوی شورای نگهبان 537 نفر از 801 نفری که برای انتخابات مجلس خبرگان رهبری نسبت به ثبت نام اقدام کرده بودند برای شرکت در آزمون کتبی دعوت شدند.

منبع : فارس

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com