کد خبر ۳۳۴۲۷ انتشار : ۶ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۵۷
عضو خبرگان رهبری:

پروژه نفوذ در خبرگان رهبری شکست می‌خورد

عضو خبرگان رهبری گفت: امروز دشمن در بحث «نفوذ» که مقام معظم رهبری بارها نسبت به خطر آن هشدار داده‌اند خواب‌هایی دارد اما باید بداند که به لطف الهی همچون گذشته پروژه نفوذ در خبرگان رهبری شکست خورده و خواهد خورد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از مرکز خبر حوزه، آیت‌الله عباس کعبی با اشاره به اهمیت انتخابات مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: مجلس خبرگان رهبری به دلیل جایگاه حساسی که دارد نقش پشتوانه امنیت، استقلال، معنویت، حقانیت و آزادی را در جمهوری اسلامی ایران ایفا می‌کند.

وی با بیان اینکه وظیفه ذاتی مجلس خبرگان در شرع و قانون، تشخیص، تعیین و اعلام رهبری به جامعه اسلامی حدوثا و بقائا است، گفت: حدوثاً به این معناست که وقتی نیاز به انتخاب رهبری باشد باید تشخیص خود را اعلام کند و در ادامه باید ببیند که آیا رهبری هنوز واجد شرایط رهبری است یا خیر، به همین خاطر مجلس خبرگان اهمیت خاصی در نظام سیاسی ما پیدا می‌کند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم همچنین با بیان اینکه دشمنان همواره به دنبال تضعیف جایگاه‌ها و نهادهای انقلابی مثل مجلس خبرگان رهبری و شورای نگهبان هستند، افزود: امروز دشمن در بحث «نفوذ» که مقام معظم رهبری بارها نسبت به خطر آن هشدار داده‌اند خواب‌هایی دارد اما باید بداند که به لطف الهی همچون گذشته پروژه نفوذ در خبرگان رهبری صد درصد شکست خورده و خواهد خورد.

وی گفت: در واقع مردم بصیر و ولایت مدار ما با پیروی از هدایت‌های حکیمانه رهبر معظم انقلاب با هوشیاری و آگاهی در صحنه هستند و مانع از تحقق اهداف شوم دشمنان می‌شوند.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com