کد خبر ۳۳۷۴۵ انتشار : ۱۵ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۵۴
رئیس انجمن سینمای جوان استان قم خبر داد:

تمدید مهلت ارسال آثار هفدهمین جشنواره فیلم، عکس و فیلمنامه استان قم تا 20 دی

رئیس انجمن سینمای جوان استان قم از تمدید مهلت ارسال آثار هفدهمین جشنواره فیلم، عکس و فیلمنامه استان قم تا 20 دی امسال خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم نا)، رضا ابوذر امروز با اشاره به هفدهمین جشنواره فیلم، عکس و فیلمنامه استان قم با بیان اینکه مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این جشنواره تا 20 دی ماه تمدید شد، اظهار کرد: تاکنون 60 فیلم، 25 فیلمنامه و 50 قطعه عکس به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.

وی با اشاره به اینکه ترکیب هیئت داوران این جشنواره مشخص شد و تا اول بهمن اعلام رسمی می‌شود، خاطرنشان کرد:‌ جشنواره پنجم تا هشتم بهمن در تالار شهید آوینی قم برگزار می‌شود.

رئیس انجمن سینمای جوان استان قم با اشاره به تفاوت جشنواره سال جاری نسبت به سال‌های گذشته گفت: هیئت داوران بیشتر به بعد کیفی فیلم‌ها توجه دارد، بنابراین سعی داریم در داوری به کیفیت فیلم‌ها نسبت به سال‌های گذشته بیشتر توجه کنیم.

وی یادآور شد: تاکنون تعداد بیشتری از فیلم‌ها با کیفیت بهتری نسبت به سال‌های گذشته ارسال شده است و فیلم‌ها از نظر شکل ظاهری، فنی و محتوایی بهتر شده و کیفیت آنها بهتر بوده است.

ابوذر با بیان اینکه انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، ازدواج و مسائل اجتماعی از موضوعات این جشنواره است، گفت: برگزاری چنین جشنواره‌هایی انگیزه کافی را در بین جوانان ایجاد می‌کند و در کیفی‌سازی آثار موثر است و با برگزاری این جشنواره فضای رقابتی سالم ایجاد می‌شود.

 

منبع: فارس

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com