کد خبر ۳۳۷۷۹ انتشار : ۱۶ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۳۹

پاسخ به سئوالات بیمه شدگان،کارفرمایان و بازنشستگان در سایت اداره کل تأمین اجتماعی قم

بیمه شدگان، بازنشستگان، مستمری بگیران و کارفرمایان می توانند با مراجعه به سایت اداره کل تأمین اجتماعی قم از جزئیات خدمات و تعهدات بیمه ای سازمان تأمین اجتماعی باخبر شوند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم نا)،به گزارش روابط عمومی تامین اجتماعی استان،اداره کل تأمین اجتماعی استان قم بیش از 753 هزار  نفر از جمعیت استان را تحت پوشش دارد و 18 نوع خدمت به مخاطبان ارائه می کند.

پاسخ به نیازهای اطلاعاتی شرکای اجتماعی از راهبردهای مدیریتی این اداره کل است و  روابط عمومی استان با همکاری واحدهای  مختلف اداره کل نسبت به تولید و انتشار اخبار و اطلاعات لازم از طرق مختلف اقدام می کند. در همین راستا،در سایت رسمی این اداره کل به نشانی www.qom.tamin.ir  در لینک پرسش و پاسخ، بسته سئوالات رایجی تهیه و در آن به سئوالات و دانستنی های موردنیاز بیمه شدگان پاسخ داده شده است.

در بخش سئوالات رایج موضوعاتی مانند بازماندگان، از کارافتادگی، بازماندگان، اروتز و پروتز، کمک هزینه هایی مانند ازدواج، بارداری، اروتز و پروتز، بیماری، بیکاری، کفن ودفن مطرح و اطلاعات لازم در این خصوص ارائه شده است. افراد تحت تکفل، انتقال سوابق، حوادث ناشی از کار، دفترچه درمانی ، دوران خدمت نظام وظیفه و سوابق بیمه ای و سامانه مشاهده سوابق از دیگر موضوعات طرح شده در این بخش است که بیمه شدگان می توانند توضیحات آن را دریافت کنند.

معرفی خدمات و قوانین در حوزه های مختلف به همراه اطلاعیه ها و  بروشورهای راهنمای خدمات از جمله بخش های ویژه سایت اداره کل تامین اجتماعی قم است که مخاطبان می توانند با ورود به هر بخش از آخرین اخبار و قوانین مطلع گردند. نمایشگاه مجازی به همراه لینک فرم های مورد نیاز مخاطبان از بخشهای خاص این سایت می باشد.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com