کد خبر ۳۴۴۰۵ انتشار : ۶ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۲۶

نحوه ثبت نام بازنشستگان تامین اجتماعی قم برای دریافت کارت اعتباری رفاه اجتماعی ایرانیان(کارا کارت)

مستمری بگیران تامین اجتماعی قم می توانند با ارسال کد ملی به شماره پیامک 10001422 و یا مراجعه به سامانه رفاه www.samanehrefah.ir برای دریافت کارت اعبتاری ثبت نام کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم نا) به نقل از پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی قم، روابط عمومی این اداره کل با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد:کارت های خرید کالا یکی از برنامه های مهم دولت برای تحریک بازار و خروج از رکود اقتصادی است و بدین ترتیب گروه های اجتماعی می توانند با استفاده از این کارت ها، کالاهای مورد نیاز خود را تهیه کنند.


اطلاعیه افزوده است:براساس این طرح، نخستین گروه دریافت کنندگان کارتهای مزبور،بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی،و پس از آن بازنشستگان کشور می توانند در این طرح ثبت نام کنند و سپس کارکنان دولت،کارگران و به تدریج همه اقشار مختلف مردم از این کارت ها برخوردار خواهند شد.


در ادامه اطلاعیه تصریح شده:مطابق برنامه ریزی های انجام شده ،مستمری بگیران تامین اجتماعی تا میزان چهار برابر مستمری خود،می توانند از این کارت ها استفاده  کنند.


اطلاعیه خاطرنشان ساخته است:سود تسهیلات این کارت ها 12 درصد تعیین شده،اما افرادی که بتوانند تا دو ماه مبلغ خرید خود را واریز کنند، از پرداخت سود 12 درصدی معاف خواهند شد.


بر اساس اعلام این اطلاعیه،افرادی که حقوق بگیر نیستند،در این طرح،یارانه آنها بابت تضمین بازپرداخت اقساط آنها محسوب می شود، زیرا در این طرح تضمین بازپرداخت اقساط کارت های خرید کالا بسیار مورد توجه قرار دارد.


در پایان اطلاعیه آورده شده است:بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی قم جهت ثبت نام دریافت کارا کارت می توانند به سامانه رفاه به نشانی   www.samanehrefah.ir مراجعه و یا کدملی خود را به شماره پیامک 10001422 پیامک نمایند.


بازنشستگان و مستمری بگیران جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی قم به آدرس www.qom.tamin.ir مراجعه کنند.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com