کد خبر ۳۳۷۹۹ انتشار : ۱۷ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۱۲
آیت الله موسوی اردبیلی :

تاکید بر ضرروت توجه به تربیت دینی در مدارس

آیت الله سید عبدالکریم موسوی اردبیلی از مراجع تقلید گفت: آموزش و پرورش باید به تربیت دینی در مدارس توجه داشته باشد و در این عرصه به تربیت دینی و اجتماعی دانش آموزان به عنوان نسل های آینده کشور توجه کند.

به گزارش ایرنا ايشان روز پنجشنبه در دیدار علی اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش بیان داشت: اقدام های انجام شده در وزارت آموزش و پرورش قابل تقدیر است و کارهای بسیار خوبی در زمان مسئولیت دکتر فانی در این وزارتخانه انجام شده است که امیدواریم نتایج خوبی دربر داشته باشد.


وی توجه بیشتر به مدارس دولتی را خواستار شد و ابراز داشت: باید توجه مناسب تر و بیشتری نسبت به حقوق معلمان صورت گیرد تا پس از آن شاهد ارتقای کیفیت آموزش در مدرسه های دولتی باشیم.


این مراجع تقلید ادامه داد: مسئولیت وزارت آموزش و پرورش در کشور مسئولیت مهمی است، چراکه این وزارتخانه در تعلیم و تربیت نسل های انقلاب نقش موثری دارد و به همین دلیل باید نسبت به اعتقادات معلمان و کادر فرهنگی توجه ویژه ای صورت گیرد.


آیت الله موسوی اردبیلی مشکلات مالی موجود در وزارت آموزش و پرورش را مورد اشاره قرار داد و افزود: هر دولتی که بر سر کار می آید باید بودجه کافی را در اختیار این وزارتخانه قرار دهد و در مورد بهره گیری از ظرفیت مشارکت های اجتماعی نیز تلاش بیشتری صورت پذیرد.


وی در پایان ضمن ابراز رضایت از اقدام های صورت گرفته در زمینه آشنایی بیشتر دانش آموزان با فرهنگ اهل بیت(ع)، بر ادامه این اقدام ها تا آشنایی هرچه بیشتر دانش آموزان با قرآن و فرهنگ اهل بیت تاکید کرد.


منبع: ايرنا

 

 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com