کد خبر ۳۳۸۳۳ انتشار : ۲۰ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۲۵
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی قم:

انفجار يك خانه در قم بر اثر نشت گاز در قم

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی قم گفت: بر اثر انفجار ناشی از نشت گاز شهری در طبقه زیرزمین یک ساختمان در خیابان ولی عصر(عج) قم، ايجاد انفجار و تخریب بخشی از ساختمان و هم چنین وقوع آتش سوزی دو نفر مصدوم و راهی بیمارستان شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم نا)، عباس جعفری مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی قم گفت: نشت گاز شهری در طبقه زیرزمین یک ساختمان در خیابان ولی عصر(عج) قم باعث انفجار و تخریب بخشی از ساختمان و هم چنین وقوع آتش سوزی شد.

وی افزود: پس از اطلاع ماموران ایستگاه های 11 و 13 آتش نشانی در قالب سه اکیپ امدادی به محل حادثه اعزام شدند و پس از ورود همکاران ما به محل حادثه، آتش نشانان اقدام به اطفای حریق هم چنین نجات جان مصدومان حادثه کردند که در نهایت دو خانم دچار آسیب دیدگی شده بودند توسط نیروهای اورژانس به بیمارستان اعزام شدند.

جعفری با توصیه به شهروندان نسبت به استفاده صحیح از وسیله های گرمایشی در فصل زمستان بیان داشت: متاسفانه در فصل های سرد سال شاهد این گونه حوادث هستیم که به علت عدم استفاده صحیح از وسیله های گاز سوز است و معمولا مشکل نشت گاز از وسیله های گرمایشی این است که در برخی اوقات بست ها دارای نقص است، یا گاز خوب سوخته نمی شود یا این که وسیله های گرمایشی از هواکش یا دودکش مناسبی برخوردار نیستند.

 

منبع: فردونيوز

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com