کد خبر ۳۹۱۴۸ انتشار : ۴ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۳۰
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی قم:

12 حریق در قم خاموش شد

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم با اشاره به انجام 31 عملیات آتش‌نشانی در شهر گفت: در این عملیات‌ها 12 مورد حریق خاموش شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ،عباس جعفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به عملیات‌های انجام‌شده در دو روز گذشته در شهر قم اظهار کرد: در این مدت 31 عملیات آتش‌نشانی، ایمنی و نجات در شهر انجام شد.

وی با بیان اینکه 12 مورد از عملیات‌های انجام شده در 48 ساعت گذشته مربوط به اطفای حریق بوده است، تصریح کرد: در این مدت حریق های مربوط به ضایعات، درخت، خودرو، مسافرخانه، منزل و سه واحد تجاری خاموش شد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم با اشاره به عملیات‌های نجات صورت گرفته در دو روز گذشته خاطرنشان کرد: در این مدت هشت مورد عملیات نجات انجام شد که طی آنها افراد محبوس شده در منازل و خودروها نجات یافتند.

وی، انجام 11 مورد عملیات ایمن‌سازی در شهر را یادآور شد و افزود: یک مورد نشت سوخت شهری، سه مورد نشت سوخت خودرو، دو مورد بازگشایی درب خودرو و یک مورد قطع آژیر در 48 ساعت گذشته در شهر قم انجام شد.

جعفری با تأکید بر لزوم رعایت موارد ایمنی از سوی مردم گفت: رعایت موارد ایمنی و استفاده از وسایل و تجهیزات استاندارد تاثیر بسزایی در کاهش خطرات و مشکلات دارد.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com