کد خبر ۳۵۵۰۰ انتشار : ۱۸ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۴۹

اتوبوس بسکتبالیست‌های قم دچار آتش سوزي شد

قم فردا: موتور اتوبوس حامل بسکتبالیست‌های قم در راه بازگشت از مسابقات لیگ دسته اول بسکتبال باشگاه‌های کشور از شهر امیدیه به یک‌باره و بدون هیچ‌گونه برخورد یا اتفاق خاصی، ناگهان دچار آتش‌سوزی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم نا)، بسکتبالیست‌های قم که برای انجام بازی‌ نخست خود از مرحله پلی‌آف رقابت‌های لیگ دسته اول بسکتبال مردان باشگاه‌های کشور راهی جنوب کشور و شهر امیدیه استان خوزستان شده بودند در راه بازگشت به قم دچار حادثه شدند.

گفتنی است اتوبوس حامل بازیکنان تیم  هیئت بسکتبال قم در راه بازگشت به قم به یک‌باره و بدون هیچ‌گونه برخورد یا اتفاق خاصی، ناگهان آتش گرفت و با کنترل و هوشمندی راننده، این اتوبوس بلافاصله متوقف شد تا بازیکنان تیم هیئت قم دچار سانحه و آسیب نشوند.

 جواد شهره‌‎غلامی در این خصوص اظهار کرد: خوشبختانه هیچ یک از اعضای تیم در این حادثه آسیب ندید و بازیکنان در صحت و سلامت کامل به سر می‌برند.

وی در پاسخ به این سئوال که مشکل اصلی و عامل این حادثه چه بود، تصریح کرد: این اتفاق نزدیک به شهر مهاجران در 29 کیلومتری شهر اراک رخ داد و ناگهان اتوبوس دچار نقص فنی شد و موتور آن آتش گرفت اما به لطف خدا اتفاق خاصی برای اعضای تیم رخ نداد.

سرمربی تیم هیئت بسکتبال استان قم ابراز کرد: خوشبختانه بازیکنان تیم ما در صحت و سلامت کامل به سر می‌برند و بلافاصله بعد از بازگشت از امیدیه تمرینات تیم را پیگیری کردیم تا تیم از هر نظر خود را برای دیدار برگشت با نفت امیدیه خوزستان آماده کند.

 

منبع: قم فردا

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com