کد خبر ۳۳۸۳۴ انتشار : ۲۰ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۳۴
آیت الله علوی گرگانی:

عربستان درپی شکست های مکرر آیت الله نمر را به شهادت رساند

آیت الله سید محمد علی علوی گرگانی از استادان برجسته حوزه علمیه قم در دیدار دبیرکل جنبش النجباء عراق گفت: سعودی ها به دنبال انتقام جویی از شیعیان هستند و عربستان درپی شکست های مکرر در منطقه آیت الله نمر را به شهادت رساند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم نا)، ايشان عصر شنبه در دیدار دبیرکل جنبش النجباء عراق، حمایت عربستان سعودی و برخی کشورهای منطقه از گروه های تروریستی را محکوم کرد و اظهار داشت: سعودی ها به دنبال انتقام جویی از شیعیان هستند و شیعیان درعربستان درحال حاضر در رنج و سختی بسیاری قرار گرفته اند.


وی درادامه همچنین با اشاره به اقدامات اخیر ترکیه و همکاری با گروه های تروریستی افزود: اگر ترکیه درست عمل می کرد و منافقانه با صهیونیست ها همکاری نداشت داعش وگروه های تروریستی به زودی از میان می رفتند.


آیت الله علوی گرگانی همچنین گفت: سازمان های بین المللی در برابر جنایات گروه های تروریستی و تجاوز آشکار ترکیه به عراق و سوریه سکوت کرده اند و این بسیار مذموم است.


وی با بیان اینکه آمریکا و صهیونیستها با حمایت از گروه های تروریستی و تکفیری درمنطقه به دنبال ایجاد تفرقه و نابودی اسلام هستند اظهار داشت: امیدواریم در آینده ای نزدیک خبرهای هرچه بهتری از پیروزیهای مقاومت در عراق و سوریه به ما برسد.


آیت الله علوی گرگانی گفت: ما برای پیروزی نیروهای مقاومت در عراق و سوریه بسیار دعا می کنیم و ان شاءالله با تحقق وعده های الهی پیروزی ازآن اسلام و مومنین است.

 

منبع: ايرنا

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com