کد خبر ۳۴۵۷۷ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۰۲

مشاركت گسترده مردم در انتخابات مردمي بودن نظام را به نمايش خواهد گذاشت

رئيس ستاد انتخابات استان قم اظهار كرد: مشاركت گسترده مردم در انتخابات مردمي بودن نظام را به نمايش خواهد گذاشت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم نا) به نقل از روابط عمومي استانداري قم احد جمالي معاون سياسي امنيتي و اجتماعي استاندار قم، در جلسه ستاد انتخابات استان طي سخناني ضمن تبريك سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي و ايام الله دهه ي فجر اظهار كرد: پيروزي انقلاب ثمره ي رهبري امام خميني (ره) و اتحاد و يكپارچگي مردم و در دستيابي به اين هدف مقدس بود.


وي با بيان اينكه تداوم انقلاب اسلامي در 37 سال گذشته نيز نتيجه ي حضور مردم در همه ي عرصه ها بوده است افزود: ملت ايران با حضور گسترده ي خود در مقاطع حساس، از انقلاب و دستاوردهاي آن حراست كرده اند.


رئيس ستاد انتخابات استان با اشاره به در پيش بودن دو انتخابات مهم مجلس شوراي اسلامي و مجلس خبرگان رهبري در هفتم اسفند ماه امسال، تصريح كرد: حضور و مشاركت گسترده مردم در اين انتخابات نيز بار ديگر مردمي بودن نظام را به نمايش خواهد گذاشت.


جمالي دهه ي فجر را فرصت مناسبي براي حضور مسئولين در بين مردم و بيان گزارشات و تبيين دستاوردهاي انقلاب اسلامي عنوان و اضافه كرد: تزريق اميد و نشاط به جامعه در عين بي طرفي نسبت به جناح يا كانديداي خاص در دستور كار دولت و مجريان انتخابات مي باشد.


وي همچنين نقش رسانه ها در افزايش مشاركت مردمي را مهم برشمرد و تصريح كرد: از رسانه هاي برتر در جهت اطلاع رساني شايسته به مردم در ايام انتخابات تقدير بعمل خواهد آمد.


در اين جلسه اعضاي ستاد انتخابات استان به بيان گزارش فعاليت هاي خود در راستاي آمادگي جهت برگزاري انتخابات پرداختند.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com