کد خبر ۳۳۸۵۹ انتشار : ۲۰ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۳۴
پیش از شروع نیم‌فصل دوم لیگ برتر فوتبال صورت می‌گیرد:

رقابت صبای قم با پرسپولیس، سایپا و ذوب‌آهن در جام شهدا

شاگردان علی دایی، در تیم فوتبال صبای قم در نیم‌فصل مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگا‌ه‌های کشور، به رقابت‌های جام شهدا كه با حضور چهار تیم لیگ برتری پرسپولیس و سایپا تهران، ذوب آهن اصفهان و صبای قم برگزار می‌شود دعوت شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم نا)، بعد از پایان دیدارهای هفته دوم از دور برگشت فصل جاری رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور (جام خلیج‌فارس)، این مسابقات به تعطیلات نیم‌فصل رفت و تیم‌های لیگ برتری اکنون در تدارک برای حضور موفق در دور برگشت بازی‌ها هستند.

 

تعطیلات نیم‌فصل پانزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور با برگزاری بازی‌های تیم ملی فوتبال امید کشورمان در رقابت‌های مرحله نهایی انتخابی المپیک 2016 ریودوژانیرو برزیل همزمان شده است ولی صبای قم بر خلاف سایر تیم‌های لیگ برتری در تیم ملی امید هیچ بازیکنی ندارد و علی دایی تمام مهره‌های خود را برای تقویت صبا در دور برگشت در اختیار دارد.

 

تعطیلی نیم‌فصل لیگ برتر تا دوازدهم بهمن ماه

در تعطیلات نیم‌فصل رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور که تا روز دوازدهم بهمن ماه ادامه خواهد داشت، اکثر تیم‌ها به فکر تشکیل اردوی آماده‌سازی در نقاطی خارج از شهرهای خود هستند و بر همین اساس صبای قم نیز راهی جزیره کیش شده است تا در این جزیره تمرین کند.

 

صبایی‌ها طبق برنامه‌ریزی کادر فنی خود به مدت 10 روز در جزیره کیش تمرین می‌کنند و بعد از آن قصد دارند تا در یک جام معتبر با حضور تیم‌های مطرح لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور به عنوان دیدارهای تدارکاتی پیش از شروع دور برگشت لیگ پانزدهم به رقابت بپردازند.

 

رقابت‌هایی که تیم فوتبال صبای قم برای حضور در آن و مصاف با تیم‌های مطرح لیگ برتری دعوت شده، جام شهدا نام دارد و قرار است با برنامه‌ریزی کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال کشورمان با حضور تیم‌های فوتبال صبای قم، پرسپولیس تهران، ذوب‌آهن اصفهان و سایپا تهران به انجام برسد.

 

رقابت صبا و 3 تیم مطرح در جام شهدا

رقابت‌های فوتبال جام شهدا در حالی با حضور چهار تیم لیگ برتری پرسپولیس و سایپا تهران، ذوب آهن اصفهان و صبای قم برگزار می‌شود که قرار بود یک تیم از نجف عراق و تیم ملی دانشجویان کشورمان نیز در این مسابقات حضور داشته باشند اما حامی مالی برگزاری این رقابت‌ها با این موضوع مخالفت کرده است.

 

از سوی دیگر فدراسیون فوتبال قصد داشت این رقابت‌ها را با حضور 6 تیم برگزار کند که به دلیل زمان اندک تا شروع بازی‌های دور برگشت لیگ برتر این موضوع منتفی شد و به این ترتیب مسابقات فوتبال جام شهدا برای ارج نهادن به مقام شهیدان گرانقدر کشورمان برگزار خواهد شد.

 

در شرایطی که نخستین هفته لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور بعد از تعطیلات یک ماهه بازی‌ها، از روز دوازدهم بهمن ماه به انجام خواهد رسید با برنامه‌ریزی کمیته مسابقات سازمان لیگ، باز‌ی‌های جام شهدا روزهای دوم تا چهارم بهمن ماه به میزبانی ورزشگاه شهر قدس به انجام می‌رسد.

 

تیم فوتبال صبای قم در هفته سوم از دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور روز دوازدهم بهمن ماه در دیداری خارج از خانه به مصاف تیم فوتبال گسترش‌فولاد تبریز خواهد رفت و بعد از آن میزبان تیم فوتبال راه‌آهن تهران خواهد بود.

 

منبع: فارس

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com