کد خبر ۳۱۵۷۰ انتشار : ۲۷ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۵۴
عصر سه‌شنبه 28 مهرماه انجام می‌شود

برگزاری آخرین تمرین صبا در قم

آخرین تمرین تیم فوتبال صبای قم پیش از مصاف هفته نهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور همراه با نشست خبری پیش از این مسابقه، عصر سه‌شنبه در قم برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ،  شاگردان علی دایی در تیم فوتبال صبای قم بعد از سه روز انجام تمرین در ورزشگاه خیریه عمل تهران، آخرین تمرین خود را پیش از مصاف حساس هفته نهم لیگ برتر فوتبال روز سه‌شنبه در قم برگزار می‌کنند.

صبایی‌ها بعد از کسب تساوی ارزشمند یک بر یک در میهمانی تیم پایتخت‌نشین پرسپولیس تهران در هفته هشتم بازی‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور، با نظر علی دایی تمرین روز شنبه بیست و پنجم مهر ماه را با ریکاوری و دویدن در کنار زمین سپری کردند.

البته بازیکنانی که در دیدار هفته هشتم لیگ برتر برابر پرسپولیس تهران به میدان نرفته بودند روز شنبه که نفرات اصلی ریکاوری می‌کردند در یک دیدار تدارکاتی به مصاف تیم فوتبال جوانان صبای قم رفتند و با نتیجه جالب توجه هفت بر یک به برتری رسیدند.

دور جدید و اصلی تمرینات شاگردان دایی از روز یکشنبه بیست و ششم مهر ماه در مجموعه ورزشی خیریه عمل آغاز شد و صبایی‌ها زیر نظر علی دایی و دیگر اعضای کادر فنی، تمرینات و تاکتیک‌های ویژه مصاف هفته نهم با  فولاد خوزستان را انجام دادند.

یکی از مهمترین نکاتی که علی دایی سرمربی تیم فوتبال صبای قم در تمرین این‌روزهای تیمش به بازیکنان صبا مرتب یادآوری و گوشزد می‌کند، موضوع دست‌کم نگرفتن تیم فولاد خوزستان آخرین تیم جدول رده‌بندی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال تا پایان هفته هشتم است.

دایی اعتقاد دارد که فولاد برای جبران تمام ناکامی‌های اخیر با تمام توان خود در هفته نهم لیگ برتر به مصاف صبای قم می‌آید و برای دست‌یابی به نخستین پیروزی خود در  فصل جاری رقابت‌های لیگ برتر فوتبال از هیچ کوششی در مقابل شاگردان این مربی دریغ نخواهد کرد.

صبایی‌ها روز دوشنبه بیست و هفتم مهرماه نیز در ورزشگاه خیریه عمل کارهای تاکتیکی را انجام داده و سپس در زمین اصلی و ویژه مسابقه تمرین می‌کنند، به همین منظور آخرین تمرین شاگردان علی دایی پیش از مصاف با فولاد خوزستان و همچنین نشست خبری سرمربیان صبا و فولاد عصر سه‌شنبه در قم برگزار می‌شود.

با توجه به برنامه‌ریزی سازمان لیگ برتر فوتبال کشور، دیدار تیم‌های فوتبال صبای قم و فولاد خوزستان از هفته نهم نیم‌فصل نخست مسابقات لیگ پانزدهم از ساعت 16 و 45 دقیقه عصر چهارشنبه 29 مهر ماه در ورزشگاه یادگار امام قم به انجام خواهد رسید.

همچنین با هماهنگی انجام شده در باشگاه فرهنگی ورزشی صبای قم، به همین منظور نشست خبری مربیان تیم‌های فوتبال صبای قم و فولاد خوزستان یعنی علی دایی و دراگان اسکوچیچ عصر سه‌شنبه 28 مهرماه در دفتر باشگاه صبا برگزار می‌شود.

پس از آن صبا آخرین تمرین خود را در ورزشگاه یادگار امام قم انجام می‌دهد، ضمن اینکه در جدول رده‌بندی لیگ برتر تا پایان هفته هشتم صبای قم با کسب 11 امتیاز هشتم است و فولاد خوزستان با کسب سه امتیاز در مکان شانزدهم و انتهایی لیگ پانزدهم ایستاده است.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com