کد خبر ۳۳۹۱۸ انتشار : ۲۲ دی ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۳۶
دکتر ایرانی‌خواه با اشاره به برکات طرح تحول نظام سلامت:

سرانجام طرح تحول نظام سلامت داشتن جامعه‌ای‌سالم و بانشاط خواهد بود

نشست پایش روند اجرای طرح تحول نظام سلامت در حوزه بهداشت با حضور استاندار قم در مرکز بهداشت استان برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم نا)، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم، دکتر ایرانی‌خواه رییس دانشگاه علوم پزشکی قم در نشست پایش روند اجرای طرح تحول نظام سلامت در حوزه بهداشت که با حضور استاندار قم در مرکز بهداشت استان برگزار شد اظهار کرد: این طرح در تمام سطح استان قم و متفاوت با سایر استان‌های کشور به اجرا درآمد.


وی ضمن تقدیر از زحمات چشمگیر کارکنان مرکز بهداشت استان در اجرای این طرح عظیم گفت: این کار بسیار پرزحمت بود که با همت و تلاش همکارن بنده در مرکز بهداشت استان محقق شد و با انجام این طرح تمامی نقاط شهر از جمله نقاط محروم، تحت پوشش کامل پایگاه‌های بهداشتی و مراکز سلامت استان قرار گرفته‌اند.



دکتر ایرانی‌خواه در ادامه اضافه کرد: بر اساس این طرح، برای تمامی هم‌استانی‌ها، پرونده سلامت تشکیل می‌شود و همه افراد بر اساس شاخص‌هایی که از سوی وزارت بهداشت ابلاغ شده‌اند مانند فشار خون، چاقی، دیابت، کم‌خونی و... سطح‌بندی شده و تحت پوشش قرار می‌گیرند.


وی با بیان این نکته که سرانجام این طرح، داشتن جامعه‌ای‌سالم و بانشاط خواهد بود یادآور شد: لازم است هم‌استانی‌های عزیز برای تشکیل پرونده به نزدیک‌ترین پایگاه سلامت محل سکونت خود مراجعه نمایند اما در صورت عدم مراجعه با آنها تماس گرفته خواهد شد و این امر تا حصول نتیجه مورد پیگری قرار خواهد گرفت.


در پایان استاندار قم به همراه ریاست و مسئولین دانشگاه علوم پزشکی قم از مراکز بهداشتی، درمانی حافظ واقع در نیروگاه بازدید نمود و از نزدیک در جریان روند اجرایی شدن این طرح قرار گرفت. همچنین برای ایشان با سنجش شاخص‌های ابلاغی وزارت بهداشت، پرونده سلامت تشکیل شد.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com