کد خبر ۳۳۹۵۰ انتشار : ۲۲ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۴۷
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران:

شبکه های اجتماعی جای همه رسانه هارا گرفته اند

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در جلسه کارگروه مدیریت فضای مجازی استان قم گفت:امروز شبکه های اجتماعی جای همه رسانه ها را گرفته اند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم نا)، در این نشست که با عنوان پیشگیری از جرائم انتخاباتی در فضای مجازی و با حضور مدیرعامل شرکت مخابرات ایران،فرماندار ، معاون رئیس دادگستری،معاون دادستان و دیگر اعضاء در شرکت مخابرات استان قم تشکیل شد، راه های پیشگیری از وقوع تخلفات و جرائم انتخاباتی در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی مورد بررسی قرار گرفت.

در این جلسه مقرر شد کاندیداهای انتخاباتی نسبت به رعایت قوانین ناظر بر انتخابات و تبلیغات در فضای مجازی توجیه شوند.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با تاکید بر اینکه باید تهدیدات فضای مجازی به فرصت تبدیل شود از نهادهای فرهنگی خواست با استفاده از فضای مجازی این محیط را به فضای معروف تبدیل کنند تا از آسیب های اجتماعی در فضای مجازی کاسته شود.

سید اسدا...دهناد از نهادهای فرهنگی خصوصا شورای انقلاب فرهنگی خواست برای مدیریت فضای مجازی کشور بلکه جهان اسلام چاره اندیشی کنند، وی همچنین تاکید کرد حضور دستگاههای فرهنگی و نهادهای دینی در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی باید فعالتر باشد.

وی در ادامه افزود: رشد و پیشرفت فناوری اطلاعات و ارتباطات اعم از سخت افزار و نرم افزار بویژه در 15 سال اخیر بسیار بی سابقه بوده است و به موازات پیشرفت امکانات، ضریب افزایش کاربران بصورت بی سابقه ای رشد کرده است.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران گفت: امروز فقط یک شبکه اجتماعی به نام تلگرام 14 میلیون کاربر در ایران دارد که میانگین استفاده آنها در روز احتمالا بیش از 2 ساعت در هر نفر باشد یعنی چندین برابر تماشای تلویزیون.

وی در پایان گفت: امروز شبکه های اجتماعی جای همه رسانه ها را گرفته اند.

 

منبع: خبرنيوز استان قم

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com