کد خبر ۳۹۷۲۴ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۰۶
استاندار قم مطرح کرد

تقويت همبستگي و وفاق مسؤولان در راستاي تأمین امنيت

استاندار قم اشاره به نقش امنيت در توسعه پايدار، بر لزوم تقويت همبستگي و وفاق مسئولان در راستای ارتقاي شاخص‌های نظم و امنيت تاكيد كرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از روابط عمومی استانداری قم، سید مهدی صادقی در همایش رؤسا و فرماندهان کلانتری‌ها و پاسگاه‌های فرماندهی انتظامی استان قم طی سخنانی ضمن تبریک ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی، از تلاش‌های نیروی انتظامی در برقراری نظم و امنیت قدردانی کرد.

نماینده عالی دولت در استان حاکمیت اخلاق در جامعه را مورد تاکید قرار داد و گفت: صداقت و اخلاق توأم با اجرای قوانین از مشخصه‌های نیروی انتظامی استان قم است.

استاندار قم با اشاره به امنیت مطلوب حاکم بر فضای انتظامی و اجتماعی استان قم افزود: همبستگی و هم افزایی مهم‌ترین عامل در راستای رسیدن به این نقطه و استمرار آن است.

رئیس شورای تأمین استان قم، امنیت را مهم‌ترین مؤلفه در جامعه برای پیشرفت و ترقی دانست و تصریح کرد: تقویت وفاق و تعامل مسئولان و استفاده از ظرفیت همه‌ مردم می‌تواند ما را در راستای ارتقای شاخص امنیت یاری دهد.

صادقی با اشاره به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا، نقش نیروی انتظامی در تأمین امنیت انتخابات گذشته را مورد توجه قرار داد و افزود: در دوره‌های گذشته استان قم جزء بهترین ستادهای برگزاری انتخابات در کشور بود و این موفقیت مرهون تلاش و همت همه‌ اعضای ستاد انتخابات به ویژه یگان‌های انتظامی و امنیتی استان است.

 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com