کد خبر ۳۴۰۶۷ انتشار : ۲۷ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۰۳
رئیس هیئت تنیس روی میز قم:

قم میزبان مسابقات تنیس روی میز بین المللی فجر شد

محمد عموییان از میزبانی قم در مسابقات تنیس روی میز بین المللی فجر خبر داد و گفت: بر اساس رایزنی‌های انجام شده بین فدراسیون تنیس روی میز و هیئت تنیس روی میز استان قم، برگزاری مسابقات تنیس روی میز بین المللی جام فجر در قم نهایی و قطعی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم نا)، محمد عموییان اظهار داشت: بر اساس رایزنی‌های انجام شده بین فدراسیون تنیس روی میز و هیئت تنیس روی میز استان قم، برگزاری مسابقات تنیس روی میز بین المللی جام فجر در قم نهایی و قطعی شد.

وی افزود: بیست و چهارمین دوره مسابقات بین المللی تنیس روی میز جام فجر قرار بود بهمن امسال برگزار شود که به دلیل تأخیر ایجاد شده در رده برگزاری آن به بهار سال آینده موکول شد.

رئیس هیئت تنیس روی میز استان قم گفت: پس از مطرح شدن موضوع برگزاری مسابقات بین المللی در قم، فدراسیون تنیس روی میز مصمم شد که این مسابقات را تحت عنوان گرامیداشت دهه فجر در قم برگزار کند تا به نوعی خلأ برگزاری مسابقات فجر همه ساله، رفع شود.

عموییان بیان داشت: بر این اساس رقابت‌های بین المللی جام فجر قم روزهای ۱۵ و ۱۶ بهمن به میزبانی خانه تنیس روی میز قم برگزار می‌شود و ملی پوشان درجه اول تنیس روی میز ایران در این مسابقات حاضر خواهند بود.

وی عنوان کرد: تیم تنیس روی میز کره شمالی که از روز سه‌شنبه در قم اردو می‌زند یکی از تیم‌های حاضر در این مسابقات است و ۲ بازیکن چینی شاغل در تیم لیگ برتری شهرداری تبریز نیز در این مسابقات با سایرین رقابت می‌کنند.

 رئیس هیئت تنیس روی میز استان قم تصریح کرد: سیاست فدراسیون تنیس روی میز، مشارکت استان‌ها در برگزاری مسابقات معتبر و نیز اردوی تیم‌های ملی است و هیئت تنیس روی میز قم از سال گذشته که خانه تنیس روی میز قم در مجموعه شهدای هفتم تیر به بهره برداری رسید در این موضوع فعالیت قابل توجهی از خود نشان داده است.

منبع: مهرنيوز

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com