کد خبر ۳۴۵۱۳ انتشار : ۱۰ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۵۶
رئیس هیئت تنیس روی‌میز استان قم خبر داد

رقابت 6 نماینده قم با چهره‌های شاخص تنیس روی‌میز کشور

رئیس هیئت تنیس روی‌میز استان قم از رقابت نخبه‌های پینگ پنگ قم با چهره‌های شاخص تنیس روی‌میز مسابقات قهرمانی کشور خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم نا)، محمدقاسم عموئیان اظهار کرد: تیم پسران هیئت تنیس روی‌میز استان قم متشکل از 6 نفر از بهترین‌های حال حاضر این رشته در رده سنی نوجوانان به منظور شرکت در رقابت‌های قهرمانی کشور راهی جنوب ایران شد.

وی ادامه داد: بر اساس برنامه‌ریزی فدراسیون تنیس روی‌میز کشورمان، رقابت‌های رده سنی نوجوانان تنیس روی‌میز پسران قهرمانی کشور به میزبانی هیئت پینگ پنگ استان هرمزگان و در شهر بندرعباس برگزار می‌شود و در آن نفراتی از سراسر کشور حضور دارند.

رئیس هیئت تنیس روی‌میز استان قم با بیان اینکه این مسابقات با عنوان آزاد و دسته اول انفرادی رده نوجوانان پسر کشور به انجام می‌رسد، افزود: در این دوره از رقابت‌ها که با استقبال کم‌نظیر بازیکنان رده سنی زیر 15 سال پینگ پنگ ایران مواجه شده، 135 بازیکن از 20 استان رقابت می‌کنند.

وی یاد آور شد: در پیکارهای آزاد این دوره، بازیکنان در 45 گروه به رقابت می‌پردازند و سپس از هر گروه دو پینگ‌پنگ باز به مرحله حذفی صعود کرده و در نهایت تعداد هشت ورزشکار برتر به مسابقات دسته اول که از صبح فردا آغاز می‌شود راه پیدا می‌کنند.

عموئیان با بیان اینکه مسابقات آزاد و دسته اول تنیس روی‌میز نوجوانان پسر زیر 15 سال کشور به مدت سه روز و بر روی 9 میز برگزار می‌شود، اضافه کرد: داریوش ضرغام‌پور نیز به عنوان سرداور و صالح محمدپور به عنوان کمک، مسئولیت برگزاری این رقابت‌ها را بر عهده دارند.

وی در ادامه به ترکیب تیم اعزامی پسران هیئت تنیس روی‌میز قم اشاره کرد و افزود: این تیم با حضور نفرات آماده‌ای همچون سیدمحمدامین منتظری، امیرعلی هاشم‌زاده، سیدمحمدمعین منتظری، پویا وفایی، سیدعلی سجادیان و محمدمهدی اسدی به مصاف حریفان می‌رود.

رئیس هیئت تنیس روی‌میز استان قم با بیان اینکه تیم قم به مربیگری ابوالفضل اسدی و صادق شهیدی برابر حریفان قرار می‌گیرد، افزود: پیش‌بینی ما درخشش بازیکنان نوجوان تنیس روی‌میز قم در این دوره از رقابت‌ها و راهیابی به جمع هشت نفر برتر برای نخستین‌بار در تاریخ پینگ پنگ قم است.

وی خاطرنشان کرد: رقابت‌های بخش آزاد به صورت گروهی و حذفی برگزار خواهد شد و پس از انجام 211 مسابقه  در پایان مسابقات آزاد هشت بازیکن راهی مسابقات رده‌بندی می‌شوند، در این بخش امید تیم ما به نفراتی همچون پویا وفایی و سیدمحمدامین منتظری است که با کسب نتایج خوب به جمع نفرات برتر صعود کنند.

عموئیان عنوان کرد: البته در این دوره از مسابقات چهره‌های شاخصی همچون نوید شمس از البرز، مصطفی نوری از مازندران، حمیدرضا مکرمی از تهران، رضا صادرپور از بوشهر، محمدرضا مهری از خوزستان و سروش اسدی از گیلان رقبای نمایندگان قم برای کسب عناوین برتر و کسب جواز حضور به مسابقات دسته اول تنیس روی‌میز نوجوانان کشور محسوب می‌شوند.

 

مبنع: فارس

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com